جدیدترین جزئیات از پرونده فساد در فوتبال

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

جدیدترین جزئیات از پرونده فساد در فوتبال

هدایت ممبینی بعد از برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: آقای اصولی سخنگوی فدراسیون به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ یک به محل برگزاری مسابقات رفتند و به همین دلیل من در خدمت شما هستم. آقای افشاریان هم در جلسه امروز حضور نداشتند. ان‌شاءالله در جلسات بعدی که موضوعات دادگاه برطرف شود، حاضر می‌شوند. همه ما منتظر صدور رأی جلسه دادگاه هستیم. ایشان فعلاً استعفا کرده است تا از حواشی دور باشد و احکام دادگاه هم صادر شود. ان‌شاءالله بعد از آنهم فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران را احضار کرده است، گفت: من اطلاعی ندارم. معمولاً ما را در مورد این مسائل در جریان قرار نمی‌دهند، چون احضارها را به خود اشخاص خبر می‌دهند. اگر خبری به ما برسد حتماً به شما اطلاع می‌دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و اخبار زیادی که از این پرونده به گوش می‌رسد، تصریح کرد: وقتی یک مسائلی در فوتبال به وجود بیاید، خیلی‌ها به درست یا غلط به آن دامن می‌زنند. شاید اطلاعات ما خیلی زیاد نباشد. ما از مراجع ذیربط خواستیم که به ما اطلاعاتی بدهند تا در جریان قرار بگیریم. ان‌شاءالله وقتی دادگاه به نتیجه رسید، فدراسیون فوتبال در جریان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر فکر کنم پرونده در مرحله بازپرسی باشد.

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها