بازجویی از افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال/ رئیس کمیته اخلاق درخواست کرد

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال در چند جلسه به این کمیته احضار و از آنها بازجویی شده است.

بازجویی از افراد مرتبط با پرونده فساد در فوتبال/ رئیس کمیته اخلاق درخواست کرد

اسدی‌مقدم، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون درباره موضوعات مرتبط با پرونده باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی این باشگاه وفق قوانین و مقررات فوتبالی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مفتوح به رسیدگی است و در این راستا افراد مرتبط با موضوع در چند جلسه احضار و از آنها تحقیق و بازجویی به عمل آمده است. به محض تکمیل تحقیقات و صدور رای، نتیجه به مردم شریف و اهالی فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

photo_2024-06-08_20-38-47

وی افزود: ضمناً از تمامی اهالی فوتبال و رسانه‌ها تقاضا می‌شود در راستای حراست و حفاظت از حیثیت فوتبال و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین چنانچه اسناد و مدارک معتبری را به این مرجع درباره فساد ارائه کنند، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش دهندگان به صورت قاطع با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود.

اسدی مقدم گفت: قابل ذکر است افراد حقیقی و حقوقی که در حوزه فوتبال در روزهای اخیر در فضای مجازی شایعات و گزارش‌های غیر واقع و کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود را منتشر کرده‌اند، از طریق مراجع صالحه تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    درمورد کارشناسان رسمی دادگستری هم تا گندش درنیامده تحقیق کنید

  • فندک
    0

    الان که تیم محبوبشون رو قهرمان کردند حالا با فراغ بال بدنبال قاتل برسلی هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها