علی دایی سرمربی پرسپولیس می شود؟

هنوز وضعیت سرمربی پرسپولیس مشخص نشده، نام علی دایی سر زبان افتاده است.

علی دایی سرمربی پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس چند روز قبل توانست در جدالی دشوار با استقلال عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد و یک جام دیگر را به ویترین افتخاراتش اضافه کند. با وجود این، ولی زمان خوشحالی کردن سرخ‌پوشان تهرانی حسابی اندک شده، چراکه همین حالا ابهام روی نیمکت سرمربیگری این تیم برای هوادارانش آزاردهنده شده است.

این تیم پس از جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل، با اوسمار ویرا برزیلی توانست عنوان قهرمانی را در نیم فصل دوم به دست بیاورد، ولی اوسمار بدون اینکه قراردادش را با این باشگاه تمدید کند راهی برزیل شده و حالا شایعات خبر از این می‌دهند که قرار است به عنوان سرمربی در باشگاهی خارج از ایران مشغول فعالیت شود.

این موضوع هنوز نهایی نشده، ولی با توجه به قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها به نظر می‌رسد به واقعیت بسیار نزدیک است. از سوی دیگر، شایعه شده باشگاه پرسپولیس هم بیکار ننشسته و برای اینکه زمان را از دست ندهد از همین حالا مشغول بررسی گزینه‌های احتمالی است. جالب آنکه هنوز چیزی نشده، دوباره اسم علی دایی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی هدایت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. به گزارش فرارو، این اولین بار نیست که دایی گزینه سرمربیگری باشگاه پرسپولیس در عصر رضا درویش می‌شود. بسیاری از ارتباط خوب این دو نفر آگاه هستند و حتی خود دایی هم تایید کرده که از پرسپولیس هنگامی که هنوز یحیی سرمربی این تیم بود، پیشنهاد داشته است. حالا هم هیچ بعید نیست رضا درویش دوباره به سمت رفیق قدیمی‌اش بچرخد، ولی واقعیت این است که علی دایی نه شرایط سرمربیگری در پرسپولیس را دارد و نه به واسطه جایگاه اجتماعی که پیدا کرده، علاقه‌ای برای ورود به عرصه سرمربیگری. در نتیجه شاید پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک مجبور به تغییر سرمربی‌اش شود، ولی بعید است سرمربی جدید، اسمش علی دایی باشد.

 

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    2

    علی آقا اوستاد فقط مربی پرسپولیس شو

  • 666666
    1

    ورود پرسپولیس اول به حاشیه دوم به دسته .پایینتر

  • ناشناس
    1

    علی دایی ازمربیان خارجی خیلی بهتره همن ایرانی هم باغیرت وتعصب داره به تیم خیلی ازبازیکنان شاگردش بودند میتونه پرسپولیس به جایگاه خودش برسونه وهم ثروت داره

  • ناشناس
    0

    اصلا نهادهاى بالا دست اجازه نمى دهند ايشان بيايند!

  • ناشناس
    0

    سلام به نظر من علی دایی بهترین سرمربی پرسپولیس می‌شود مخصوصا اگر همشهری ادم باشد

  • اشتباه نکن اوغلان!
    0

    پس از شکسته شدن پشت سر هم رکوردهای آقای دایی توسط رونالدو و ...، پذیرفتن این سمت بزرگترین شکست علی دایی در کل زندگی خواهد بود.

  • مصطفی
    0

    علی دایی سرش درد نمیکنه که دوباره به فوتبال برگرده.
    فقط تارتار

  • ناشناس
    0

    اگه اوسمار نباشه علی دایی بهترین گزینه است بشرطیکه خودش بخواد او مرد عمل و رو راست است و مرد فوتبالی جهانی است و پرسپولیس افتخار میکند که علی دایی سرمربی باشد

  • ناشناس
    0

    از گزینه های داخلی و دو تابعیتی فقط افشین قطبی می تواند قهرمانی پرسپولیس را حفظ نموده و تداوم ببخشد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها