صحبت‌های درویش درباره قرارداد گولسیانی و جدایی عبدالکریم حسن

مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی را درمورد آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقالات ارائه کرد.

صحبت‌های درویش درباره قرارداد گولسیانی و جدایی عبدالکریم حسن

رضا درویش درمورد نگرانی هواداران پرسپولیس نسبت به تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی پس از نمایش درخشان او در بازی شب گذشته با پرتغال که منجر به صعود تاریخی به گرجستان به یک هشتم یورو 2024 شد، اظهار داشت: شب گذشته بازی خوبی از گولسیانی در پیروزی تیمش دیدیم. امروز تصویری با هم صحبت کردیم و به او تبریک گفتم. امیدوارم در مرحله بعدی هم موفق باشند. برای ما افتخاری است که بازیکن پرسپولیس در یورو به مراحل بالاتر برود.

سلامتی‌اش را هم از خدا می‌خواهیم. امیدوارم همچنان بدرخشد و نشان بدهد بازیکنان پرسپولیس در سطح بین‌المللی هم می‌درخشند.
وی افزود: نکته جالبی هم پیرامون نبرد گولسیانی با کریستیانو رونالدو وجود دارد. آنها قبلا هم 2 بار در بازی پرسپولیس و النصر نبرد خوبی داشتند. خودش هم شب گذشته به رونالدو گفته بود من بازیکن پرسپولیس هستم و قبلا با هم بازی کرده‌ایم.

از قبل هم قرار بود پس از یورو درمورد تمدید قراردادش صحبت کنیم زیرا الان اگر بخواهیم در این خصوص حرف بزنیم، ذهنش به هم می‌ریزد. خودم به او گفتم پس از اتمام موفقیت‌هایت در تهران می‌بینمت که خودش هم گفت حتما با خانواده به تهران می‌آیم.
دیگر هم پیشنهاد دارد. روز گذشته با هم صحبت کردیم و خیلی شاد و سرحال گفت در پرسپولیس نمایش خوبی داشتم. او بازیکن ما است و ان‌شاءالله در خدمتش هستیم.
مدیرعامل پرسپولیس درخصوص اینکه موفقیت او در یورو می‌تواند به درآمدزایی برای این باشگاه هم کمک کند، گفت: بله. البته سال‌ها است درآمدهایی گیر ما آمده اما فقط اسمش برای ما است و نتوانسته‌ایم موانع موجود برای کسب آن را برطرف کنیم. امیدوارم روزی بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم. نامه‌های بسیار زیادی هم داده‌ایم اما هنوز عملیاتی نشده است.

درخشش گولسیانی هم به دنیا نشان می‌دهد پرسپولیس تیمی است که بازیکن طراز اول اروپایی هم دارد. این یک نکته مثبت است. بازیکنان دیگری هم داریم که اگر فرصتی بود، دنیا درخشش آنها را هم می‌بیند.
درویش درخصوص اینکه حیدر بهاروند مدعی شده سازمان لیگ در بحث تبلیغات محیطی به هیچ باشگاهی بدهکار نیست، توضیح داد: بعید می‌دانم او چنین حرفی زده باشد. منظورش این است که باشگاه نباید از تبلیغات محیطی درآمد داشته باشد؟
وی درمورد اینکه رئیس سازمان لیگ اعلام کرده سهم باشگاه‌ها را داده‌ایم و حتی آنها بدهکار هستند، تصریح کرد: شاید شماره حساب اشتباه بوده و پول جای دیگری رفته است! باشگاه ما که هنوز پولی نگرفته. ضمن اینکه نامه داده‌ایم تا درآمد تبلیغات فصل گذشته، یک و دو فصل قبلش را پرداخت کنند. طبق ادعای مسئولان سازمان لیگ درمورد تبلیغات محیطی 70-60 میلیارد تومان از یک باشگاه طلب دارند که ما هم سهمی در این پول داریم. بهاروند را آدم صادقی می‌دانم و نمی‌دانم برچه اساسی این حرف را زده است.

بعید می‌دانم چنین حرفی زده باشد.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: سال گذشته تبلیغات محیطی را مبلغی فروخته‌اند که از این درآمد باید سهم عمده‌ای برای پرسپولیس باشد. به هر جهت ما قهرمان هستیم و بیشترین تماشاگر را داریم. پرسپولیس امسال مالک دارد و مالک باشگاه فضاهای تبلیغاتی را خواسته تا از آن درآمدزایی کند. وقتی بنا است هزینه کند، فضاهایی که می‌تواند از آن درآمدزایی کند هم برای خودش است تا از این طریق مقداری از هزینه‌های سرسام‌آور تامین شود.
درویش درخصوص اینکه آیا برای میزبانی بازی‌های پرسپولیس در ورزشگاه تختی بازدیدی از این استادیوم داشته است، توضیح داد: باید ورزشگاه آماده باشد و تصویب شود که بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. سپس یک جلسه هماهنگ می‌کنیم تیم به استادیوم برود.
وی درمورد مسائل مطرح شده نسبت به پیشنهاد باشگاه‌های قطری به عبدالکریم حسن، تاکید کرد: نه فقط از قطر بلکه از کشورهای دیگر هم پیشنهاد دارد.

روز گذشته با هم صحبت کردیم و خیلی شاد و سرحال گفت در پرسپولیس نمایش خوبی داشتم. او بازیکن ما است و ان‌شاءالله در خدمتش هستیم.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    با این بودجه ای که برای پرسپولیس برای فصل پیش رو بسته شده است بعید است بازیکنان خارجی تاپ پرسپولیس در این باشگاه بمانند! بازیکنان داخلی تاپ که نماندند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها