جدال حقوقی در ماجرای بیرانوند؛ فسخ یا دسیسه‌ای برای دور کردن او از پرسپولیس؟

معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای خواسته‌اند علیرضا بیرانوند را از پرسپولیس دور کنند و او را مقابل هواداران قرار دهند.

جدال حقوقی در ماجرای بیرانوند؛ فسخ یا دسیسه‌ای برای دور کردن او از پرسپولیس؟

 علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان در آخرین روزهای خرداد ماه با توجه به الحاقیه‌ای که در قرارداد وی از سوی باشگاه پرسپولیس قرار داده شده بود، با حضور در سازمان لیگ با استناد به عدم پرداخت مطالباتش به صورت یک‌طرفه قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا بعد از گذشت یک سال از ماجرای جنجالی انتقال وی به استقلال این دروازه‌بان باز هم خبرساز شود.

احسان حیدری شهباز معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس که به تازگی از سمت خود در این باشگاه استعفا کرده در گفت‌وگویی در این‌ خصوص گفت: رضا درویش از ما خواست تا در قرارداد علیرضا بیرانوند الحاقیه‌ای را اضافه کنیم تا باشگاه مجاز باشد مطالبات این دروازه‌بان که بر اساس قوانین و در موعد مقرر دریافت می‌کرد را ۴ ماه دیگر به او پرداخت کند.

وی افزود: ما الحاقیه را نوشتیم اما برخی به بیرانوند چیز دیگری گفتند تا خودشان را خوب نشان دهند و خواستند آن را گردن من بیندازند. من الحاقیه را ننوشتم و روز بعد که بیرانوند در خصوص الحاقیه از من سوال کرد من پاسخ دادم انجام نمی‌دهم.

معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بعد از این موضوع بیرانوند پیش درویش رفت و بعد از دقایقی مدیرعامل باشگاه از من پرسید که چرا الحاقیه بیرانوند را نمی‌نویسید؟ من گفتم این موضوع از نظر من مشکل دارد و باید این فسخ، دو بخش ۱۵ روزه باشد؛ با این حال در نهایت به اصرار درویش این الحاقیه به قرارداد بیرانوند اضافه شد. در شرایط کنونی هم این الحاقیه مشکلی ندارد و طبق آن ما در آن قید کردیم تا پایان جام حذفی که این یعنی عملا از ۴ ماه نیز بیشتر می‌شود و باید بگویم حقوقی باشگاه بهترین کار را کرده است. هیچ کس این الحاقیه را نخوانده که تایید شده تا پایان جام حذفی؛ هرچند که ما زودتر حذف شده بودیم.

حیدری شهباز خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع این است که به گفته برخی از مدیران باشگاه، تمام پول بیرانوند پرداخت شده و فسخ به این موضوع ربط ندارد. متاسفانه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بیرانوند عصبی شود و دست به این اقدام زد. عده‌ای خواسته‌اند وی را از پرسپولیس دور کنند او را مقابل هواداران قرار دهند فسخ بیرانوند یک ماجرای حقوقی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد و در ادامه تعیین تکلیف شود. این موضوع به نظرم بیش از اندازه بزرگ شده چرا که همه چیز مشخص است. پیشنهاد می‌کنم دوستان بار دیگر به الحاقیه مراجعه کنند و آن را مورد مطالعه قرار دهند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    برای حفظ آرامش روانی مدیران باشگاه و هواداران پرسپولیس بهتر است علیرضا بیرانوند به باشگاهی بپیوندد که حق و حقوق او را چندین برابر و در موعد مقرر پرداخت کنند! در باشگاه پرسپولیس از این لوس بازی ها خبری نیست! هر بازیکنی نمی تواند خود را با مقررات باشگاه بزرگ پرسپولیس وفق دهد بهتر است برود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها