این عکس، عامل فحاشی به عادل فردوسی‌پور شد

حدود ده سال از باخت ایران به آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ می‌گذرد. یادآوری این بازی و اتفاقات پس از آن باعث شد تا فوتبال‌دوستان یادی از حمایت‌های همه جانبه عادل فردسی‌پور از کی‌روش کنند. حمایتی چنان بی قید و شرط که باعث شد محمد مایلی‌کهن مجری برنامه نود را «عادل کیروشی‌پور» بنامد.

این عکس، عامل فحاشی به عادل فردوسی‌پور شد
عملکرد اغراق‌آمیز فردوسی پور در پشتیبانی تمام و کمالش از سرمربی پرتغالی تیم‌ملی همواره مورد نقد بود و کم‌کم کار را به جایی رساند تا مردم بخشی از ناکامی تیم ملیِ کی‌روش را به پای عادل نوشته و او را در این موضوع شریک بدانند.
 
 
در دیدار ایران برابر آرژانتین، شاگردان کارلوس کی‌روش پس از ۹۱ دقیقه مقاومت در برابر حملات تیم حریف، سرانجام با گل مسی تسلیم شده و بازی را واگذار کردند. عادل فردوسی‌پور که گزارشگر این بازی حساس بود، به رغم شکست تیم کشورمان به تمجید از شاگردان کی‌روش پرداخته و گفت: باید به افتخار این تیم کلاهمان را برداریم، واقعا فوق‌العاده بودند.
 
شاید همین امر سبب شد تا برای اولین بار مردم ایران، شکست یک گله برابر یاران مسی را یک موفقیت بزرگ دانسته، به خیابان‌ها ریخته و جشن بگیرند.
 
ubg2E3B7BAUJ
تعدادی از نظرات کاربران شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به تصویری از شادی دور از انتظار مردم پس از این شکست را می‌خوانید:
 
عالیه این عکس ده سال بعدش عربستان یک بر صفر آرژانتین قهرمان جام جهانی رو شکست داد.
 
این از اون اتفاقا بود که جامعه‌شناسا باید چراییشو تبدیل به تز و مقاله کنن
 
مسبب این حقارت عادل فردوسی پور بود
 
اینم در نوع خودش جالب بود. بازی تا دقایق آخر مساوی بود ملت شال و کلاه کردن برن شادی که مسی گل زد و بعد دیدن قر تو بدنشون مونده گفتن کی به کیه
 
برای اولین بار لفظ باخت حماسی استفاده شد توی دنیا
بعدها هم بخاطر باخت به اسپانیا و بردن مراکش با گل بخودی اونم تو شرایطی که ۹۰ دقیقه ایران تو قوطی بود مردم شاد شدند

عامل این حقارت هم کسی نبود جز عادل فردوسی‌ پور

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    حق

  • Amador
    0

    اینم یه بچه پررو بود که زیادی گندش کردن

  • همشهری
    1

    عادل فردوسی پور برای کسانی که به انسانیت اهمیت می دهند یک الگو هست. فقط حیف که پرسپولیسیه و الا همه دوسش داشتن. ولی تنها گزارشگر قابل احترام برای استقلالی ها هم هستن. با دادن امکانات بسیار باز هم مهاجرت نکردن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها