جواد نکونام: امیدوارم سقف قرارداد برداشته شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی در دیدار مقابل شمس آذر قزوین، گفت: نمی‌توان در خصوص کیفیت فنی بازی چیزی گفت.

جواد نکونام: امیدوارم سقف قرارداد برداشته شود

جواد نکونام پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: باد شرایط بازی را خراب کرد و برای هر دو تیم بد و در نیمه دوم شرایط بدتر شد و کار را برای ما سخت‌تر کرد. ما برنامه‌ای برای بازی مستقیم نداشتیم اما شمس آذر دوست داشت بازی مستقیم انجام دهد و شرایط با توجه به وزش باد بسیار بد و سخت بود.

وی افزود: نمی‌توانم در مورد کیفیت فنی بازی چیزی بگویم اما تیم ما خیلی زحمت کشید و توانستیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. چند بازیکن خود را نداشتیم اما بچه‌ها توانستند وظایف محوله را انجام دهند و موفق شویم. به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

نکونام در خصوص استفاده از بازیکنان خارجی تیم خود از جمله بلانکو، بیان کرد: دو روز قبل از بازی به یکباره اعلام شد که این بازیکن قرارداد دیگری و الحاقیه دارد و متاسفانه باید تاسف خورد. یک روز قبل فهمیدیم نه می تواند ثبت کند و نه تعهد سال گذشته را باشگاه و بازیکن می‌توانند انجام دهند و باید توافقی صورت گیرد و بحث افزایش قرارداد نیست.

وی درباره تاثیر VAR در مسابقات این فصل گفت: خیلی موافق هستم چرا که دیگر اشتباهی صورت نمی‌گیرد و حداقل اینکه اشتباهات را بسیار کم می‌کند و به فوتبال ایران کمک می‌کند. امروز دیدید که به داور کمک کرد و قضاوت خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در رابطه با اینکه قرعه کشی لیگ نخبگان انجام شد و وضعیت ورزشگاه استقلال مشخص نیست، اظهار کرد: ما علاوه بر ورزشگاه مشکل سقف بودجه را داریم و بروید کیفیت فنی تیم‌های دیگر را ببینید که از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند و قصد دارند در آسیا نتیجه بگیرند و ببینید النصر چه بازیکنانی جذب کرده است، باید مسئولان تصمیم درستی اتخاذ کنند و بدانند این مسئله در لیگ نخبگان به تیم‌های ایرانی ضربه می زند.

نکونام در پاسخ اینکه ترکیب استقلال با توجه به بازیکنان جذب شده در ادامه مسیر با مشکل مواجه نخواهد شد، گفت: این سوال اشتباه است. سه سال است این تیم بازیکن گرفته و در انتهای فصل از دست داده است و پارسال نیز که ما بازیکن جذب نکردیم. سال گذشته محمد حسین اسلامی و جواد آقایی پور و گودرزی را اگر می گرفتیم چقدر جلو بودیم؟ ما تازه در حال جبران هستیم. تیم های دیگر ۱۰ بازیکن می گیرند.

وی افزود: از نقل و انتقلات این فصل راضی هستیم ولی اینکه می گویید ما بازیکن زیاد داریم درست نیست. ما همچنان از یکی دو تیم خیلی عقب هستیم و تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد و باید نفراتی جذب شوند که به استقلال کمک کنند. امسال شهریاری پشت تیم بود و کمک کرد و در سال های آینده نیز باید همینگونه عمل کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه آیا در فصل جدید قول کسب جام می دهد یا خیر؟ اظهار کرد: هیچ مربی در دنیا نمی تواند قول بدهد. من خودم اولین نفر هستم که دوست دارم جام بگیریم اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا مردم و هواداران را خوشحال کنیم.

نکونام در خصوص تغییر سیستم تیم فوتبال استقلال در فصل جاری، گفت: من سیستم چهار دفاعه را دوست دارم اما سال گذشته چون یارگیری انجام نشد نتوانستم چهار دفاعه تیم را مدیریت کنم و امسال با توجه به اینکه بازیکنان لازم را جذب کرده ایم می توانیم هر دو سیستم را یعنی با چهار و پنج دفاع بازی کنیم. در دقایق پایانی این دیدار کلا توپ روی هوا بود و باید از بازیکنان بلندقد استفاده می کردیم و به همین دلیل بازیکنان بلند را به زمین فرستادیم.

وی در مورد خالی بودن صندلی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال، گفت: جایش سبز. در استقلال خیلی مشکلات زیادی وجود دارد. بازیکن ما اندونگ قبل از بازی در حال گرم کردن بود به یکباره گفتند نمی‌تواند بازی کند. بدنساز و مربیان نبودند و محمد نوازی هم نبود و مشکلات بسیار زیاد است. کارت صادر نشده و مسئله ثبت قرارداد وجود دارد و نمی‌دانم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه هاشمی نسب طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که از جواد نکونام بپرسید چرا در سال جاری حضور ندارد، بیان کرد: سوال حاشیه‌ای نپرسید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد کیفیت خریدهای این فصل استقلال، عنوان کرد: با توجه به نیاز تیم سعی کرده‌ایم بازیکنانی که می‌توانند بر اساس سیستم به درد ما بخورند، جذب شوند و بازیکنان جوانی که در آینده می توانند به استقلال کمک کنند، جذب شده است. استقلال تهران امسال بازیکن زیر 23 سال یک نفر هم نداشت چون از قبل در پایه بازیکن سازی صورت نگرفته بود و امسال دو سه بازیکن گرفته‌ایم که در سال‌های آینده جزو برترین‌های فوتبال ایران خواهند بود.

نکونام در مورد محل دیدار این تیم مقابل ملوان، گفت: درخواست این بود که در شهر قدس بازی کنیم.

وی در مورد کیفیت زمین دیدار مقابل شمس آذر قزوین، عنوان کرد: زمین بسیار خوب بود اما نیمه اول آب کافی نداده بودند و آب روی زمین نمی‌ماند. کیفیت زمین فوق العاده بود و برای افزایش سرعت بازی نیاز بود که به چمن آب داده شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص افزایش سقف بودجه به دلیل حضور در لیگ نخبگان و مخالف مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد و نه فقط برای ما بلکه تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان نیازمند این هزینه هستند. برخی تیم‌ها طی سالیان گذشته آنقدر بازیکن گرفته‌اند که با دو بازیکن کارشان راه می‌افتد. امیدواریم این مشکل حل شود و ما تابع قانون هستیم. در پست دفاع راست و مهاجم بازیکن می‌خواهیم. سامان تورانیان سرباز شد و امیدوار هستیم بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    همه کارمندان چهل سال سابقه دوست دارن سقف پاداش و حقوق برداشته شود تا کل دارایی شرکت را بروفند و بروند

  • ناشناس
    0

    پول یامفت مزه دارد نه ؟

  • ناشناس
    0

    هر موقع مالکیت باشگاههای فوتبال ایران ۱۰۰٪ بطور خصوصی شد و درآمدزایی و هزینه کرد آن از محل اعتبارات دولتی و عمومی غیردولتی و دسترنج کارگران نبود آنوقت تقاضای برداشته شدن سقف بودجه رقم قراردادهای بازیکنان را مطرح نمائید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد