مادر علی انصاریان تهدید به مرگ شد!

بعد از فوت یکی از فوتبالیست‌های سابق و مطرح فوتبال ایران، اتفاقاتی دردناک برای خانواده او رقم خورده و مادر او تهدید به قتل شده است!

مادر علی انصاریان تهدید به مرگ شد!

در اتفاقی باور نکردنی، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می‌کنند.

این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آنها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است.

مادر علی انصاریان در این خصوص گفت:

ح.ا.ا و ف.ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح.ا.ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند.

بغض مادر انصاریان شکست و او به جز شکایت حقوقی، از اهالی فوتبال ایران درخواست حمایت داشته و از طریق رسانه طرفداری اعلام کرد:

از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند.

منبع: طرفداری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رابی
    0

    مملکتی که قانون نداشته باشه میشه این شهر هرت.

  • عباس
    0

    علی انصاریان روحت شاد

  • ناشناس
    0

    ای بیشرفهای نامرد دزد.چرایک پیرزن را تهدید به مرگ میکنید.اصلا چرا مشخصات کامل تصاویر آن دو نفر را در رسانها نشان نمیدهند.چرا پلیس ورود نمیکند.چرا..چرا .

  • ناشناس
    19

    یکی به این حاج خانوم بگه مشکلات خانوادگیت رو‌بین خودتون حل کنید
    اینقدر روح داش علی رو نرنجون

    نظرات شما -
    • ف
      0

      شعور پایین تان از آنهایی هستی که خودت پارتی داری واسط لازم نداری حرف آت را برسانند

  • ناشناس
    0

    مادر،گرامی بشما درود می فرستم اقای علی دایی مرد دلیر قدرت مند در اخلاق شخصیت والا در تمام گرفتاری سختی با مردم بوده است از نظر قانون مسله فرزند روانشان حل میکند اسم شان در همه کارهای مثبت درتاریخ هک شده اسم اقای علی انصاری نامش کلامش بزر.گ هستش با احترام

  • حاج مرتضی مداح همدانی
    0

    علی انصاریان مرد بزرگی بود.همانی بود که تیرک الیور مان را لرزاند.پس سزاوار نیست مادرش اذیت سه.روح علی شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد