اوضاع عجیب هوادار؛ بحران در حد تیم ملی!

هوادار تهران این روزها اصلا وضعیت جالبی ندارد و روزهای عجیبی را تجربه می‌کند.

اوضاع عجیب هوادار؛ بحران در حد تیم ملی!

هوادار تهران آخرین تیمی بود که وضعیت نیمکت خود برای لیگ بیست‌وچهارم را مشخص کرد. این تیم پس از مسعود شجاعی به سراغ مهدی رحمتی رفت و سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران که سابقه حضور در شهرخودرو مشهد و آلومینیوم اراک را هم دارد را روی نیمکت نشاند. با این حال هوادار شروع مناسبی در این فصل نداشته و از 3 بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است. عملکردی که باعث شده این تیم از همین حالا خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس کند. وضعیت بحرانی هوادار فقط مربوط به این فصل نمی‌شود و این تیم در مقطع پایانی فصل گذشته هم شرایط خوبی را تجربه نکرده بود.

آمار باورنکردنی هوادار در 8 بازی اخیر

هوادار تهران فصل گذشته لیگ برتر را با 4 شکست متوالی به پایان رساند و خوش‌شانس بود که مسابقات چند هفته بیشتر ادامه پیدا نکرد چون در آن صورت ممکن بود به جای صنعت‌نفت آبادان یا پیکان تهران راهی لیگ دسته یک شود. هوادار 5 بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی مقابل پرسپولیس، گل‌گهر سیرجان، سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و استقلال خوزستان را باخت و با چنین شرایطی فصل را تمام کرد. آن‌ها در فصل جدید هم 2 باخت و یک تساوی داشته‌اند تا مجموعا از 8 بازی آخر خود 7 باخت و یک تساوی کسب کرده باشند!

بنفش‌پوشان شهر تهران در این 8 بازی 22 گل دریافت کرده‌اند و تنها یک گل وارد دروازه رقبای خود کرده‌اند. آماری که نشان می‌دهد این تیم در یک بحران بزرگ قرار دارد و مهدی رحمتی هم برای خروج از این شرایط کار سختی خواهد داشت.

7c1017c7-d31b-4577-a16e-30bff5670fd3

بحران بعد از روزهای درخشان با شجاعی

هوادار در شرایطی طی 8 بازی اخیر خود چنین آمار بدی را ثبت کرده که قبل از آن در فرم بسیار خوبی به‌سر می‌برد. این تیم پیش از دیدار با پرسپولیس، در 7 بازی متوالی لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده بود و 3 برد و 4 تساوی در کارنامه داشت. شاگردان مسعود شجاعی در آن مقطع حتی موفق به کسب برد یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان هم شده بودند و به نظر می‌رسید در مسیر پیشرفت قرار دارند. با این حال از دیدار با پرسپولیس که اتفاقا با مصدومیت و تعویض علیرضا حقیقی همراه بود، شرایط هوادار به کل تغییر کرد و این تیم وارد افت شدیدی شد.

شجاعی بعد از شکست 5 بر صفر هوادار مقابل سپاهان جانشین محمود فکری شد و در 15 بازی نخست خود فقط 2 شکست را تجربه کرد که مقابل استقلال تهران و تراکتور تبریز بود ولی در ادامه با 5 باخت متوالی به کار خود در هوادار پایان داد. 

منبع: فوتبال 360
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد