پشت پرده پاسخ منفی مجیدی به پیشنهادات مربیگری

فرهاد مجیدی برای بازگشت به چرخه سرمربیان فعال، عجله‌ای ندارد و این مسئله به قرارداد همکاری او با اتحاد کلبا بر می‌گردد.

پشت پرده پاسخ منفی مجیدی به پیشنهادات مربیگری

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امارات در فصل جدید در شرایطی پیگیری می‌شود که این مسابقات در قیاس با فصل گذشته، یک غایب سرشناس برای فوتبال‌دوستان ایرانی دارد؛ فرهاد مجیدی. سرمربی اسبق استقلال که بعد از قهرمانی تاریخی همراه آبی‌ها در لیگ برتر، به سراغ کسب تجربه جدید رفت و در قامت سرمربی-لژیونر فعالیت خود را آغاز نمود، روزهای پرفرازوفرودی را در مسابقات باشگاهی امارات و در تیم اتحاد کلبا پشت سر گذاشت.

مجیدی که روزهای درخشانی را در دوران حضورش در مستطیل سبز در رقابت‌های باشگاهی امارات پشت سر گذاشت، به دنبال آن بود تا بتواند در قامت سرمربی هم خاطرات خوشی را در فوتبال باشگاهی این کشور تجربه کند. عملکرد فرهاد مجیدی در نخستین فصل سرمربیگری‌اش در لیگ برتر امارات، قابل‌قبول بود و کسب 33 امتیاز از 26 مسابقه و حضور در رتبه هشتم جدول باعث شد تا مدیران باشگاه اتحاد کلبا به سراغ تمدید 2 ساله قرارداد مجیدی بروند.

مجیدی و همکاری نافرجام با اتحاد کلبا

فرهاد مجیدی در دومین فصل حضورش در تیم اتحاد کلبا، به سراغ جوان‌گرایی رفت و البته مهره‌های نام‌آشنایی را هم به خدمت گرفت. با این وجود، سرمربی جوان اما باتجربه فوتبال ایران نتوانست انتظارات را برآورده کند و بعد از 15 حضور روی نیمکت تیم اماراتی در تمامی رقابت‌ها و کسب تنها 3 پیروزی، همکاری مجیدی با اتحاد کلبا به پایان رسید؛ آن‌هم در حالی‌که براساس توافق انجام شده، مسئولان باشگاه اتحاد کلبا در حال پرداخت غرامت به فرهاد مجیدی هستند.

اتحاد کلبا در حال پرداخت غرامتی 1.3 میلیون دلاری به فرهاد!

سرمربی اسبق استقلال برای فصل نخست حضورش در اتحاد کلبا، 1.2 میلیون دلار قرارداد بسته بود و برای دومین فصل هم رقم قرارداد او 1.3 میلیون دلار بود که حالا براساس توافقات انجام شده، مطالبه 1.3 میلیون دلاری مجیدی در حال پرداخت به او است و همین مسئله باعث شده تا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلبا عجله‌ای برای انتخاب تیم جدیدش نداشته باشد؛ هر چند که گفته می‌شود چند تیم اماراتی به دنبال همکاری با مجیدی هستند اما فعلاً فرهاد پاسخی به پیشنهادات ارائه‌شده نداده است.

از پاسخ منفی به استقلال تا رویای قهرمانی در امارات

فرهاد مجیدی در ایام تعطیلات فیفادی، با پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال هم برای همکاری مواجه شد که او به بازگشت دوباره به چرخه سرمربیان لیگ برتری پاسخ منفی داد تا همچنان به عنوان سرمربی آزاد کارش را در بازار نقل‌وانتقالات پیش ببرد. مجیدی که در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد در رویای قهرمانی در فوتبال باشگاهی امارات است، با توجه به غرامتی که از باشگاه اتحاد کلبا دریافت می‌کند، عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارد و باید دید سرانجام او با کدام تیم برای همکاری توافق خواهد کرد.

منبع: فوتبال 360
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد