کابوس دربی برای حسینی؛ رکورد بدترین دروازه‌بان تاریخ استقلال در آستانه شکسته شدن

حسین حسینی در سیزدهمین حضور خود در مسابقه داربی هم برابر پرسپولیس موفق به پیروزی نشد.

کابوس دربی برای حسینی؛ رکورد بدترین دروازه‌بان تاریخ استقلال در آستانه شکسته شدن

حسین حسینی کاپیتان استقلال، آمار بدی در داربی داشت و با شکست استقلال در داربی اخیر این آمار بدتر شد. حسینی یکی از ضعیف‌ترین چهره‌های تاریخ داربی از نظر کمترین تعداد برد، بیشترین تعداد باخت و بیشترین میزان گل خورده است.

۱۳ داربی در حسرت برد

با پیروزی پرسپولیس برابر استقلال، تعداد بازی‌های متوالی بدون برد استقلال در داربی به عدد ۱۷ رسید. این طولانی‌ترین زمانی است که یک تیم در تاریخ داربی موفق به پیروزی نشده است و طبیعتاً بازیکنانی که در این مقطع در استقلال حضور داشته‌اند،‌ آمار ضعیفی از خود به جای گذاشته‌اند. 

حسین حسینی بیشترین تعداد بازی را در داربی‌های بدون برد استقلال داشته است. این بازیکن با حضور در ۱۳ داربی طعم برد را نچشیده است که این بیشترین تعداد بازی بین بازیکنان بدون برد تاریخ داربی است. پس از حسینی، آرش رضاوند دیگر بازیکن استقلال قرار دارد که در ۱۱ بازی که در داربی حضور داشته، موفق به پیروزی نشده است.

تنها یک باخت فاصله تا بدترین رکورد

شکست اخیر حسینی در داربی، پنجمین باخت این دروازه‌بان در این رقابت بود. رکورد بیشترین تعداد شکست در داربی با پیراهن استقلال به ناصر حجازی تعلق دارد که در ۶ بازی از ۱۶ داربی که به میدان رفته بازنده شده و حالا حسینی تنها یک باخت با حجازی فاصله دارد. رکورد بیشترین باخت در تاریخ داربی برای علی پروین است که ۸ بار در این بازی شکست خورد.

عبور از رحمتی

حسینی از نظر گل خورده آمار خوبی در داربی ندارد. گلی که حسینی از روی نقطه پنالتی از محمدحسین کنعانی‌زادگان دریافت کرد، چهاردهمین گل خورده این دروازه‌بان در تاریخ داربی بود و حالا حسینی پس از ناصر حجازی که ۱۷ گل در داربی دریافت کرده بود، بیشترین آمار گل خورده را دارد و از مهدی رحمتی که در ۱۵ داربی، ۱۳ بار دروازه‌اش باز شد کارنامه بدتری دارد. حسینی در این ۱۳ داربی تنها ۳ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است!

ناکام مثل حسینی برابر پرسپولیس

آمار بد حسینی برابر پرسپولیس تنها منحصر به داربی نمی‌شود و این بازیکن در زمان حضور در ملوان هم توفیقی مقابل پرسپولیس نداشت. حسین حسینی در مقطعی برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا شد و به ملوان پیوست. حسینی در ۱۱ تقابل با پرسپولیس در لیگ برتر، هیچ‌وقت موفق به پیروزی نشده است. حسینی در این ۱۱ بازی تنها ۲ کلین‌شیت داشته است. این دروازه‌بان تنها در ۱۸ درصد بازی‌ها موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده که این کمترین میزان بین تیم‌هایی است که بیش از ۳ بار با آن در لیگ برتر روبرو شده است.

منبع: فوتبال 360
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد