جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتظار رقیب هندی تراکتور

در صورتی که موهان باگان هند برای بازی با تراکتور در ایران حضور پیدا نکند، ممکن است هم از لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) امسال و هم رقابت‌های آسیایی سال آینده کنار گذاشته شود.

جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتظار رقیب هندی تراکتور

تراکتور ایران قرار بود در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

این در حالی است که در حال حاضر تیم‌های پاختاکور ازبکستان و استقلال تاجیکستان به همراه ناظران و داوران AFC برای دیدار با پرسپولیس و سپاهان در ایران حضور دارند. نکته مهم‌ دیگر حضور ناظران و داوران AFC دیدار تراکتور و موهان باگان در تبریز است؛ موضوعی که نشان می‌دهد باشگاه هندی هیچ بهانه‌ای برای نیامدن به ایران ندارد.

جریمه سنگین AFC در انتظار موهان باگان

براساس ماده ۵۷ آیین‌نامه انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اگر باشگاهی از حضور در بازی امتناع کند در خوش‌بینانه‌ترین حالت به شکست ۳ بر صفر و پرداخت حداقل ۱۰ هزار دلار آمریکا محکوم خواهد شد.

همچنین AFC می‌تواند با حکمی سخت‌گیرانه‌تر، علاوه بر جرایم یاد شده، باشگاه متخلف را از رقابت‌ها حذف کرده و اجازه حضور در رقابت‌های آینده را هم ندهد. با این اوصاف باشگاه موهان باگان هند در بد مخمصه‌ای افتاده است.

63191813

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ت
    0

    کار ما به کجا رسیده که هندوستان میگه ایران امنیت نداره.خاک بر سر ما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد