نامزدهای ایران در مراسم بهترین‌‌های آسیا؛ رقابت طارمی با ستاره تاتنهام

مهدی طارمی به عنوان نامزد بهترین لژیونر آسیا در سال 2023 انتخاب شد.

نامزدهای ایران در مراسم بهترین‌‌های آسیا؛ رقابت طارمی با ستاره تاتنهام

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نامزدهای مراسم بهترین‌های آسیا در سال 2023 را معرفی کرد که فوتبال ایران هم در چند بخش نمایندگانی دارد. این مراسم قرار است روز 8 آبان در سئول برگزار شود و (AFC) در این مراسم از برترین‌های خود رونمایی خواهد کرد. مهدی طارمی، سعید احمدعباسی و فدراسیون فوتبال ایران نامزدهای کسب جایزه در این مراسم هستند.

طارمی به‌دنبال جبران، احمدعباسی در جستجوی اولین جایزه

مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه اینتر یکی از 3 نامزد جایزه بهترین لژیونر سال 2023 آسیاست. ستاره ایرانی که به‌دلیل درخشش در پورتو نامزد این جایزه شده، باید با سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای اینتر و موسی التعمری اردنی که عضو تیم مون‌پولیه فرانسه است رقابت کند. طارمی سال گذشته هم نامزد این جایزه بود ولی در رقابت با کیم مین جائه شکست خورد.

سعید احمدعباسی، ستاره فوتسال ایران هم نامزد جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا شده و امیدوار است مثل مسلم اولادقباد که در سال 2022 برنده این جایزه شد، به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شود. او در این مسیر باید با فیضعلی سردوروف از تاجیکستان و دیلشون رخماتوف ازبکستانی رقابت کند.

فدراسیون فوتبال ایران هم برای جایزه فدراسیون فوتبال برتر آسیا (پلاتینوم) کاندیدا شده و ژاپن و کره‌جنوبی رقبای ایران هستند.

ستاره قطری در یک‌قدمی جایزه مرد سال آسیا

اکرم عفیف، ستاره السد و تیم ملی قطر، یزن النعیمات، ستاره تیم ملی اردن و سئول یونگ‌وو، ملی‌پوش کره‌ای ستاره‌سرخ بلگراد هم نامزدهای جایزه مرد سال آسیا هستند که به نظر می‌رسد شانس اکرم عفیف از دیگر نفرات بیشتر باشد. سال گذشته سالم الدوسری عربستانی برنده این جایزه شده بود.

کورتنی واین از استرالیا، کیکو سیکه از ژاپن و کیم هیه‌ ری از کره جنوبی هم نامزدهای جایزه بهترین بازیکن فوتبال زنان هستند. برای جایزه بهترین لژیونر فوتبال زنان هم الی کارپنتر استرالیایی و یویی هاسه‌گاوا ژاپنی کاندیدا شده‌اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی استرالیا، گو اویوا، سرمربی تیم زیر 23 سال ژاپن و هوانگ سون‌هونگ، سرمربی تیم ملی زیر 23 سال کره جنوبی را به عنوان نامزدهای بهترین مربی آسیا معرفی کرده است. در بخش زنان هم لی بلاینی (استرالیا)، تومومی میاموتو (ژاپن) و پارک یون‌جئونگ (تیم زیر 20 سال کره) نامزد هستند.

گاکو ناواتا (ژاپن)، بائه جون‌ هو (کره جنوبی) و عبوسبک فیضولائف (ازبکستان) هم نامزدهای بهترین بازیکن جوان آسیا هستند. برای جایزه بهترین بازیکن زن جوان آسیا هم دانیلا گالیک (استرالیا)، چائه اون‌یونگ (کره‌شمالی) و کیسی فایر (کره‌جنوبی) باید باهم رقابت کنند.

نامزدهای جایزه بهترین داور سال 2023 آسیا هم یویچی هاتانو (ژاپن)، تورکی عبدالله الصالحی (عمان) و ابراهیم یوسف الرئیسی (امارات) هستند.

جوایز ویژه برای فدراسیون‌های آسیایی

کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایزی هم برای فدراسیون‌های مختلف در نظر گرفته گرفته است. چین، تایلند و ویتنام برای جایزه فدراسیون فوتبال برتر آسیا (الماس) و چین‌تایپه، هنگ‌کنگ و نپال برای جایزه فدراسیون فوتبال برتر آسیا (طلا) و بوتان، گوام و لائوس هم برای فدراسیون فوتبال برتر آسیا (یاقوت) نامزد شده‌اند.ِ

فدراسیون آسیای مرکزی، فدراسیون شرق آسیا و فدراسیون جنوب آسیا هم نامزد جایزه بهترین فدراسیون منطقه‌ای آسیا هستند.

منبع: فوتبال 360
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد