بازخواست از رضاییان به دلیل درگیری در رختکن در دربی!

مدیران استقلال به ستاره این روزهای آبی پوشان اخطار دادند.

بازخواست از رضاییان به دلیل درگیری در رختکن در دربی!

رامین رضاییان از نظر فنی فوتبالیست فوق العاده‌ای است و این موضوع را در همه تیم‌هایی که بوده، ثابت کرده است. رامین که یکی از جدیدترین یاغی‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید، در این فصل هم عملکرد خوبی در ترکیب استقلال داشته و بهترین گلزن تیمش هم محسوب می‌شود. با این حال این بازیکن باکیفیت همواره حواشی مختلفی داشته و رفتارهای او ماجرای زیادی را به وجود آورده است.

آخرین حاشیه رامین در دربی بود که بین دو نیمه به چند بازیکن استقلال از جمله اندونگ پرید و با هافبک گابنی استقلال درگیر شد. هرچند خود رضاییان این ماجرا و البته درگیری با نکونام را تکذیب کرد، ولی شواهد و پیگیری‌ها نشان می‌داد ماجرای درگیری رضاییان صحت داشته و او رفتاری خارج از عرف در رختکن استقلال نشان داده است. همچنین رامین در بازی با هوادار با مهرداد محمدی هم در حین بازی درگیر شد و فیلم این درگیری بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

طبق شنیده‌های ما از منابع موثق، مدیران استقلال طی روزهای گذشته به رامین تذکر و اخطار دادند که در صورت ادامه این رفتارها ممکن است برخورد جدی‌تری با انجام دهند و ستاره تیمشان را به کمیته انضباطی بکشانند. رضاییان موقع بازی و در رختکن بارها رفتارهایی از خودش نشان داده که همبازیانش از او ناراحت شدند. اتفاقی که در زمان حضور رامین در پرسپولیس چندبار رخ داد و بارها خبرهایی را در مورد مخالفت بزرگان پرسپولیس و همبازیان سابق رامین در خصوص مخالفت آن‌ها با بازگشت رضاییان می‌شنیدیم. رضاییان باید بیشتر روی خودش مسلط باشد چرا که مدیران باشگاه استقلال به او هشدار دادند دیگر نباید اتفاقات رخ داده در رختکن استقلال موقع دربی دوباره تکرار شود. 

منبع: رکنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد