راز رفتن رونالدو به النصر فاش شد

پیرس مورگان پرده از راز اصلی انتقال رونالدو به النصر برداشت. به گفته مورگان، انگیزه اصلی رونالدو برای پیوستن به فوتبال عربستان، افزایش سطح فوتبال این کشور نبوده، بلکه رقابت شدید او با لیونل مسی بوده است.

راز رفتن رونالدو به النصر فاش شد

پیرس مورگان در گفتگو با تاک اسپورت مدعی شد که کریستیانو رونالدو برای پیش افتادن از رکورد های لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا، حاضر بود به سلتیک یا گلاسکو برود.

پیرس مورگان یکی از رفقای نزدیک کریستیانو رونالدو، در گفتگو با تاک اسپورت با سوال جالب توجه ای در خصوص انتقال فوق ستاره پرتغالی به النصر در زمستان ۲۰۲۳ گفت:” از آنجایی که رونالدو به شدت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دوست داشت، ممکن بود به هر تیمی که در چمپیونزلیگ حضور داشت بپیوندد. قاطعانه این حرف را می‌زنم چرا که بارها به من گفته بود که علاقمند به افزایش رکوردهایش در لیگ قهرمانان اروپا است‌.”

بعد از این صحبت‌ها، از مورگان پرسیده شد که اگر تیم هایی چون سلتیک یا گلاسکو رنجرز‌ در لیگ اسکاتلند، پیشنهاد مالی برابری با النصر به رونالدو می‌دادند آیا او قبول می‌کرد که مورگان پاسخ داد:” چرا که نه. همانطور که گفتم رونالدو حاضر بود به هرتیمی که تنها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد برود. راستش را بخواهید، انگیزه اصلی رونالدو این بود که بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان شود و از لیونل مسی جلو بزند.

اینکه بحث مالی را مطرح کردید باید بگویم که او اصلا به پول عربستان نیازی ندارد چرا که بسیار ثروتمند است. هدف رونالدو از پیوستن به لیگ عربستان، افزایش سطح فوتبال این کشور و کسب درآمد بهتر بود. ضمن آنکه باید اشاره کنیم که بعد از جام جهانی قطر، تبادل خاور میانه و به خصوص عربستان بسیار پیشرفت کرده و نگاه ها به فوتبال این کشور تغییر کرده است.”

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد