لیگ برتر هندبال زنان

تیم هندبال سپاهان تیم پرسپولیس بهبهان را مغلوب کرد

تیم هندبال زنان فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه ۳۰ بر ۱۵ مقابل حریف خود پرسپولیس بهبهان به پیروزی رسید.

تیم هندبال سپاهان تیم پرسپولیس بهبهان را مغلوب کرد

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس بهبهان در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال زنان از گروه (الف) این مسابقات، عصر پنجشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با هم دیدار کردند که در پایان دو نیمه، تیم اصفهانی موفق شد بر حریف بهبهانی خود غلبه کند.

در این گروه همچنین از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز قرار بود تیم کربنات فیروز آباد با اشتادسازه مشهد دیدار کنند که تیم فیروزآباد در مسابقه حاضر نشد.

با پایان مسابقات گروه الف، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، اشتاد سازه مشهد، پرسپولیس بهبهان و کربنات فیروز آباد به ترتیب در رتبه اول تا چهارم قرار گرفتند.

لیگ برتر هندبال بانوان در ۲ گروه برگزار می‌شود که در گروه الف، تیم‌های اشتادسازه مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس بهبهان، کربنات سدیم فیروز آباد حضور دارند و در گروه ب نیز تیم‌های تاسیسات دریایی، شهید شاملی کازرون، سنگ آهن بافق و ذوب آهن اصفهان قرار دارند.

فردا در آخرین روز این مسابقات از گروه (ب) تیم‌های سنگ آهن بافق با شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان با تاسیسات دریایی با هم دیدار خواهند کرد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان ایران که از نهم آذر ماه به میزبانی مشهد آغاز شده است تا چهاردهم این ماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها