سرمربی هاکی زنان: فدراسیون امکانات مناسبی را برای لیگ فراهم کرد

سرمربی تیم ملی هاکی زنان گفت: فدراسیون امکانات مناسبی را برای لیگ زنان فراهم کرد و همه شرکت‌کنندگان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در این مسابقات شرکت کردند.

سرمربی هاکی زنان: فدراسیون امکانات مناسبی را برای لیگ فراهم کرد

«نیلوفر عبدی» روز سه‌شنبه با اشاره به پایان لیگ هاکی زنان اظهار داشت: این مسابقات در ابتدا در دو گروه هشت تیمی برگزار شد که از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی صعود کردند. با توجه به شیوع ویروس کرونا ادامه مسابقات برگزار نشد.

وی افزود: با تلاش مجموعه فدراسیون هاکی که در راس آن «بهرام قدیمی» رییس و «الهه شجاعی» نایب رییس زنان و مجموعه فدراسیون هاکی قرار دارند، مرحله نهایی مسابقات زنان با حضور چهار تیم به پایان رسید. خراسان رضوی ، همدان و گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند و آذربایجان شرقی چهارم شد.

سرمربی هاکی زنان ایران خاطرنشان کرد: اگرچه به خاطر ویروس کرونا تیم‌ها و بازیکنان همچون سال‌های گذشته تمرینات مستمری نداشتند اما سطح کیفی مسابقات قابل قبول بود.

وی تصریح کرد: فدراسیون هاکی امکانات مناسبی را برای این مسابقات فراهم کرده بود و همه شرکت‌کنندگان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مسابقات شرکت کردند. مربیان، بازیکنان و کادر اجرایی تست کرونا دادند.

عبدی درباره انتخاب بازیکنان تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده برگزار می‌شود اعلام کرد: در این دوره از مسابقات همچون دوره‌های گذشته انتخابی تیم ملی داشتیم و نفرات شایسته شناسایی شدند.

سرمربی هاکی زنان ایران در پایان گفت: در هر دوره بازیکنان جدید که توانایی حضور در اردوی تیم ملی را دارند دعوت می‌شوند و به طور حتم چند بازیکن جدید در فهرست بعدی تیم‌ ملی حضور دارند.

منبع: ایرنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها