ملی پوش سابر: جاکارتا را به راحتی از دست نمی دهیم

ملی پوش تیم شمشیربازی اسلحه سابر بانوان گفت: سهمیه بازی های آسیایی را به سختی به دست آورده ایم و به آسانی آن را از دست نخواهیم داد.

ملی پوش سابر: جاکارتا را به راحتی از دست نمی دهیم

فائزه رفیعی در خصوص حضور تیم ملی شمشیربازی بانوان در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: از چهار سال قبل می گفتیم باید در بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشته باشیم؛ خیلی تمرین و تلاش کردیم که این سهمیه را به دست بیاوریم و به سختی هم مجوز اعزام گرفتیم و حالا نمی خواهیم به راحتی آن را از دست دهیم و باید از این سهمیه، نهایت استفاده را بکنیم.
وی با اشاره به اردو های یک ساله بانوان شمشیرباز برای بازی های آسیایی جاکارتا افزود: از یک سال قبل، دائم در اردو های تدارکاتی و مسابقات شرکت داشتیم. به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شدیم و توانستیم یک عنوان هشتم انفرادی و رده ششم تیمی را کسب کنیم و برای نخستین بار در بین هشت برتر قاره قرار بگیریم.
قهرمان اسلحه سابر بانوان گفت: در رقابت های انفرادی و تیمی جهان هم خوب کار کردیم که در مجموع موجب شد به کاروان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا اضافه شویم؛ در مسابقات جهانی و در بخش انفرادی مقابل نفر چهارم دنیا بازی خوبی ارائه کردم و در حالی که ۱۳ بر ۱۱ از حریفم پیش بودم، به علت کم تجربگی ۱۵ بر ۱۳ باختم؛ در بخش تیمی هم برای اولین بار در رده بیستم جهان قرار گرفتیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها