آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرکرد برای مقابله با آتش‌سوزی

معاون عمرانی فرماندار شهرکرد گفت: در ایام تعطیلات پیش‌رو تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با امر آتش‌سوزی در شهرها و روستاها به حالت آماده‌باش قرار گیرند.

آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرکرد برای مقابله با آتش‌سوزی

احمدرضا امینیان ۱۳ خردادماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به بحران شهرستان شهرکرد با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های متولی برای پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی، اظهار کرد: اساس توسعه پایدار حفظ پوشش گیاهی و وضعیت موجود منابع طبیعی است.

معاون عمرانی فرمانداری شهرکرد بیان کرد: آتش‌سوزی موجب ایجاد کانون‌های گرد و غبار، فرسایش خاک، وقوع سیل، از بین رفتن کانون‌های گردشگری و آسیب به تنوع زیستی و از بین رفتن کانون گیاهان دارویی‌ می‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین آتش‌سوزی موجب تحمیل هزینه‌های هنگفت برای احیای مجدد عرصه‌های طبیعی خواهد شد.

امینیان اضافه کرد: در ایام تعطیلات پیش‌رو تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مقابله با امر آتش‌سوزی در شهرها و روستاها به حالت آماده‌باش قرار گیرند.

معاون عمرانی فرماندار شهرکرد عنوان کرد: شرکت گاز شهرستان به صورت مستمر نشت‌یابی لوله‌های انتقال گاز را مطابق گذشته در دستور کار خود قرار دهند.

وی از شهروندان درخواست کرد: با توجه به خشکسالی‌های حادث شده در سطح مراتع و جنگل‌های شهرستان شهرکرد و وزش باد شدید طی روزهای آتی از شهروندان از روشن کردن آتش در مراتع و جنگل‌ها خودداری کنند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد