اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های اجرای پروژه‌های مصوب رئیس سازمان برنامه و بودجه در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ خبر داد.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از مدیران استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری اعتبارات موردنیاز برای اجرای طرح‌های مصوب سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال‌وبختیاری دیدار و گفت‌وگو کردند.

اقبال عباسی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های اجرای پروژه‌های مصوب رئیس سازمان برنامه و بودجه در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ خبر داد، اظهار کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به راه‌آهن مبارکه، سفیددشت، شهرکرد، حدود ۱۱۰ میلیارد تومان جهت تکمیل محور شهرکرد- بروجن به لردگان و حدود ۲۲ میلیارد تومان برای تکمیل محور مواصلاتی شهرکرد- ناغان به بازفت اختصاص یافت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص پیگیری برای اعتبارات اجرای پروژه آبرسانی بن- بروجن، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه در مدت زمان تعیین شده اختصاص پیدا می‌کند و عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه زمانبندی شده از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد مراحل احداث ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری مازاد بر ۲۴۴۰ واحد مصوب در صورت اعلام نظر بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

عباسی با اشاره به اختصاص اعتبار موردنیاز برای تجهیز بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری توسط سازمان برنامه و بودجه، یادآور شد: برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری نیز اعتباری در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان در خصوص تأمین اعتبار طرح‌های جهش تولید در استان، تأکید کرد: مقرر شد در جلسه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اولویت‌های استان مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس این اولویت‌ها اعتبار مورد نیاز به طرح‌های مصوب جهش تولید اختصاص پیدا کند.

منبع: ایسنا

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد