بارش باران سبب رانش گل‌ و‌ لای در سطح جاده‌ها شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان موجب رانش گل‌ و‌ لای در سطح جاده‌ها شده است.

بارش باران سبب رانش گل‌ و‌ لای در سطح جاده‌ها شد

احمد جمشیدی اظهار داشت: بارش سنگین برف از ساعت 2 بامداد امروز در تمام محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ به ویژه گردنه‌ شاه‌منصوری و گردنه‌ چری شروع شد هم‌اکنون ارتفاع برف در این دو گردنه به 70 سانتی‌متر رسیده است.

وی افزود: بارش شدید باران در لردگان و بارش برف در برخی نقاط دیگر استان موجب رانش گل و لای در سطح جاده‌ها شده است که با حضور سریع و به موقع راهدارن بلافاصله جاده‌ها پاکسازی و از بروز مشکلات پیشگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان، بروجن، فارسان و بخشی از شهرکرد شاهد بارش برف هستیم، در شهرستان‌های دیگر استان نیز بارش‌ها به صورت باران است.

جمشیدی با بیان اینکه در حال حاضر در همه‌ محورها تردد روان و عادی است عنوان کرد: رانندگان قبل از سفر از سلامت وسیله‌ نقلیه‌ خود اطمینان حاصل کنند و تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها