خسارت ۸۱ میلیارد ریالی سیلاب به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع خسارت وارد شده به فضاهای در اختیار آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در پی وقوع سیلاب ۸۱ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال است.

خسارت ۸۱ میلیارد ریالی سیلاب به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

فرحناز قائدامینی شامگاه دوشنبه در نخستین شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری اظهار داشت: در سطح استان به ۲۱۸ فضای مدارس در سیل و بارش‌های اخیر آسیب وارد شده که بیشترین خسارات فضا مربوط به شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ با هرکدام ۴۹ فضا است.

وی ادامه داد: به بیش از ۲۵ هزار متر مربع از ساختمان‌های اصلی فضاها آسیب وارد شده که مطابق برآورد هزینه بازسازی ۴۶ میلیارد و ۴۱۴ میلیون ریال است.

قائدامینی گفت: بیشترین میزان خسارت به ساختمان‌های اصلی شهرستان کوهرنگ با مبلغ ۱۸ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال گزارش شده است.

وی ادامه داد: به هفت هزار و ۷۳۷ متر از حصار فضاها آسیب وارد شده که هزینه بازسازی آن ۳۵ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال است و بیشترین میزان خسارت به حصار فضاهای این سازمان در شهرستان فارسان با ۱۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال گزارش شده است.

قائدامینی بیان کرد: مجموع تمام خسارت وارد شده به فضاهای در اختیار آموزش و پرورش استان ۸۱ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال است که بیشترین میزان خسارت مربوط به شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ و کیار به ترتیب با ۲۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال، ۲۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال و ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه تمامی مدارس استان در سیل و بارندگی امسال به حالت آماده باش بود، گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان در فروردین ماه جاری با ۶۵ مدرسه و ۹ سالن ورزشی ۸۸۹ سیل زده را اسکان داده است.

قائدامینی بیان کرد: فعال شدن تعاونی مسکن فرهنگیان در استان می‌تواند مشکل تأمین مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن را مرتفع کند.

منبع: مهر

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد