استاندار کرمانشاه:

بیمارستان موقت روانسر طی شش ماه راه اندازی می‌شود

استاندار کرمانشاه صبح امروز از محل احداث ‌بیمارستان موقت روانسر بازدید کرد.

بیمارستان موقت روانسر طی شش ماه راه اندازی می‌شود

هوشنگ بازوند در حاشیه بازدید از محل احداث بیمارستان موقت روانسر اظهار داشت: با توجه فرآیند زمانبر اتمام بیمارستان اصلی بر اساس پیشنهاد نماینده محترم اورامانات و موافقت وزارت بهداشت مقرر شد این مکان جهت احداث بیمارستان موقت با کلیه تجهیزات لازم به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شود.

وی افزود: راه انداری بیمارستان پشتیبان با پیگیری های نماینده اورامانات امکان پذیر شده و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و تجهیز در نظر گرفته شده است و وزارت بهداشت هم مساعدت ویژه ای در زمینه تأمین نیروی انسانی و تجهیزات خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: طبق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، زمین را که متعلق به جهاد کشاورزی است تا هفته آینده به دانشگاه علوم پزشکی تحویل خواهیم داد.همچنین دانشگاه نیز متعهد شده است که از تاریخ دریافت اولین مرحله اعتبارات ظرف مدت شش ماه پروژه را تحویل دهد.

مقام ارشد استان پیگیری های رییس جهاد کشاورزی را نیز برای اخذ مجوزهای لازم و تحویل به دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر دانست.

در این بازدید نماینده مردم اورامانات، امام جمعه روانسر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

منبع: ایلنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد