۱۰۰ هزار خانوار کرمانشاهی مشترک نفت سفید هستند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ هزار خانوار مشترک نفت سفید در استان هستند و از نظر سوخت‌رسانی مشکلی وجود ندارد.

۱۰۰ هزار خانوار کرمانشاهی مشترک نفت سفید هستند

مراد حاصل مرادی اظهار داشت: توزیع سوخت زمستانی و نفت سفید بر اساس کالابرگ‌ها، همچنان ادامه دارد و آماده اعلام جدید کالابرگ ها در صورت نیاز مردم به توزیع نفت سفید هستیم.

وی با بیان اینکه در توزیع بنزین، نفت سفید و گاز مایع مشکلی در استان وجود ندارد، افزود: مخازن از حیث موجودی فرآورده ها وضعیت مطلوبی دارند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی انجام شده در کشور برای تامین سوخت عشایر به اندازه نیاز آنها شرایط فراهم است و عشایر می توانند از طریق سامانه تجارت آسان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: پس از ثبت‌نام عشایر بر اساس مستندات و تائید امور عشایری سوخت‌رسانی به آن ها انجام می شود و این روال از مهر ماه آغاز شده است.

مرادی افزود: در این روزهای سرد زمستانی میزان مصرف بنزین در کرمانشاه نسبت به ایام تابستان از کاهش ۲۰ درصدی حکایت دارد با این حال در دی و بهمن ماه زمان اوج مصرف سوخت هایی نظیر نفت سفید است.

وی از وجود ۹۵ تا ۱۰۰ هزار خانوار مشترک نف سفید در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر مخازن موجودی مطلوبی دارند و هم آمادگی سوخت رسانی بیشتر در صورت نیاز را داریم.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها