تردد خودروهای سنگین در شهر کرمانشاه ممنوع می‌شود

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه گفت: ممنوعیت تردد خودروها و ماشین‌آلات سنگین در داخل شهر کرمانشاه با در نظر گرفتن معبر جدیدی اعمال می‌شود.

تردد خودروهای سنگین در شهر کرمانشاه ممنوع می‌شود

شهرام کهریزی ظهر امروز در نشست خبری که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه ممنوعیت تردد کامیون و ماشین‌آلات سنگین در داخل شهر کرمانشاه به‌زودی اعمال می‌شود اظهار داشت: در این طرح تردد ماشین‌‌آلات سنگین در داخل شهر از ساعت 6 صبح تا 22 ممنوع می‌شود و به دنبال ایجاد معبری جدید برای دسترسی آن‌ها به دیزل‌آباد هستیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون تردد تانکرهای سوخت ایرانی و عراقی در داخل شهر ممنوع است بیان کرد: تانکرهای سوخت برای تأمین سوخت مورد نیاز خود از ساعت 22 تا 6 صبح مجاز به مراجعه به جایگاه‌ها هستند.

کهریزی با اشاره به کاهش 10 درصدی تصادفات منجر به فوت در استان کرمانشاه اظهار داشت: میزان تلفات تصادفات برون‌شهری در استان طی 11 ماه گذشته 14 درصد کاهش یافته و از 332 مورد سال گذشته امسال به 320 نفر رسیده است.

تردد کامیون در محور خرم‌آباد ـ پلدختر همچنان ممنوع است تردد کامیون‌های تجاری در مرزهای شلمچه و چذابه از 20 آبان ماه امسال عادی می‌شود جاده‌های لرستان برای تردد کامیون‌ها در امنیت کامل است

وی با اشاره به اینکه عمده ترافیک شهری استان مربوط به شهر کرمانشاه است عنوان کرد: تعداد تصادفات درون شهری استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد کاهش یافته و از 114 فوتی سال گذشته امسال به 84 مورد رسید.

کهریزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت برای رفع مشکلات ترافیکی شهر کرمانشاه گفت: اعتبار اولیه طرح تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) که چند روز آینده به بهره‌برداری می‌رسد 40 میلیارد تومان بود که با افزایش قیمت‌ها به 60 میلیارد تومان می‌‌رسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه طرح هفت تقاطع غیرهمسطح دیگر نیز در شهر کرمانشاه آماده و تصویب شده است افزود: اعتبار اولیه تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) که تا پایان 98 به اتمام می‌رسد 60 میلیارد تومان برآورد شده است که تا 110 تا 120 میلیارد تومان نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح هندسی 30 تقاطع در مناطق یک، دو، چهار و هشت انجام شده است گفت: بزرگراه امام خمینی(ره)، بلوار جانبازان و بلوار شهید شیرودی چند نقطه پرتصادف شهر کرمانشاه هستند و اقداماتی همچون نصب دوربین در این نقاط در حال انجام است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها