پسر "فردین" پدیده کشتی ایران

پدیده ۱۷ ساله سنگین وزن کشتی ایران با کسب عنوان قهرمانی جام تختی در رده بزرگسالان، نشان داد می‌تواند رقیبی جدی و سرسخت برای امیرحسین زارع در راه رسیدن به مسابقات جهانی صربستان باشد.

پسر "فردین" پدیده کشتی ایران

رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از آخرین مراحل انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲، با ظهور پدیده‌ای به نام امیررضا معصومی در سنگین وزن همراه بود که توانست با شکست قاطع تمامی مدعیان، در ۱۷ سالگی به عنوان قهرمانی رده بزرگسالان جام تختی برسد.

فرزند فردین معصومی سنگین وزن سابق کشتی ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، تمامی فاکتورهای لازم برای رسیدن به قله‌های افتخار در بالاترین سطح کشتی جهان را داراست؛ اندام ورزیده، قامت بلند و قدرت و جسارت مثال زدنی در برابر حریفان با وجود سن کم، نشان می دهد این کشتی‌گیر می‌تواند برای امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان، بر خلاف دیگر رقبا، حریفی سرسخت و قابل احترام باشد.

امیررضا معصومی سال گذشته و در جریان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان در بوداپست مجارستان، با نمایشی مقتدرانه که تحسین بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت، بر سکوی نخست جهان ایستاد. او در این رقابت‌ها ابتدا کامینسکی از لهستان را ۱۰ بر صفر برد، سپس بازاربائف ازبک را ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت، در نیمه نهایی ژیبالوف روس را ۵ بر یک برد و در فینال نیز با شکست ۱۰ بر صفر جیمز مولن آمریکایی به مدال طلای جهان رسید.

معصومی، ۱۱ ماه پس از کسب مدال طلای نوجوانان جهان و در حالی که به تازگی به رده جوانان آمده، در مسابقات جام تختی در رده بزرگسالان به میدان رفت و بار دیگر با نمایش خوب خود بر سکوی نخست ایستاد، تا خود را در قد و قامت مدعی جدی دوبنده تیم ملی در سنگین وزن نشان دهد.

62289548

امیررضا با پیگیری‌ و دلسوزی‌های پدر که خود نیز از قهرمانان شاخص کشتی ایران و جهان بوده است، قطعا می‌تواند به شرط برطرف کردن برخی نواقص فنی، کسب تجربه بیشتر و دوری از حواشی، سال‌ها برای کشتی ایران در سنگین وزن افتخارآفرینی کند.

او تنها یک سال پس از قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۱، حالا در اندیشه گذر از سد محکم امیرحسین زارع و حضور در مسابقات جهانی بزرگسالان ۲۰۲۲ در صربستان است، اتفاقی که می‌تواند دوئلی سنگین و تماشایی در انتخابی سنگین وزن را رقم بزند.

فردین در المپیک ۲۰۰۸ پکن با کسب عنوان پنجمی از رسیدن به مدال بازماند و حالا بزرگترین آرزوی او، ایستادن امیررضا بر سکوی نخست المپیک است؛ او برای تعبیر رویای پدر، راه بسیار سخت و پر پیچ و خمی را در پیش دارد و باید زحمت زیادی بکشد.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    با نامردی

  • حسنعلی
    2

    امیررضا معصومی کشتی گیری بی اخلاق هست و این را در جام تختی ثابت کرد

  • ناشناس
    0

    بعضی ها از پیشرفت دیگران تا ته می‌سوزند. این نشان‌دهنده درست بودن مسیر قهرمانی‌های.

  • سجاد
    0

    ناجوانمردانه ترین کشتی تاریخ ایران بود که دیدم فردین باید رفتار جوانمردانه رو به بچش یاد بده نه بردن با خواری و ناجوانمردی حیف اسم فردین

  • عزیزی
    1

    با سلام
    خدمت کلیه دوستان عرض کنم تا جایی که ما ایرانی ها از کودکی یاد داریم خصلت پهلوان منشی کشی از پایه های اساسی آموزش هستش.
    با توجه به اینکه آقای معصومی از پیشکسوتان هستند و چنین جوان رشیدی را به نقطه اوج رساندن جای شکر دارد اما افسوس که کشتی امروز از اصل جوانمردانگی بدور شده.
    از کلیه دوستان عذرخواهی میکنم ننگ با رنگ پوشانده نخواهد شد.

  • علی
    1

    البته پدرو پسر ضد کشتی و فقط ادعا ادعا ادعا وپزدادن تو مردم ودگر هیچ...

  • جواد
    0

    خخخخخخ نامردترین پدیده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد