معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گلستان:

تقویت پارک علم و فناوری در گلستان ضروری است

معاون پژوهش و فناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تقویت پارک علم و فناوری و کمک به وضعیت مراکز رشد شهرستان‌ها با هدف بهبود شاخص‌های پژوهش و فناوری استان گلستان ضروری است.

تقویت پارک علم و فناوری در گلستان ضروری است

غلامحسین رحیمی در گرگان اظهار داشت: گلستان به تلاش و سرمایه گذاری بیشتر در حوزه‌های پژوهش و فناوری احتیاج دارد و مسوولان و متولیان امر باید برای حل مشکلات این بخش جدیت بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از راه های تقویت حوزه پژوهش در گلستان، تشکیل گروه‌ها و مراکز تحقیقاتی متناسب با ظرفیت‌ و مزیت‌های نسبی این استان در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.

معاون پژوهش و فناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین بر لزوم تقویت مراکز میزبان طرح‌های نوآورانه تاکید کرد و گفت: روند حرکت شرکت های دانش بنیان و مراکز فناورانه باید به گونه ای باشد که این مراکز با تولیدات و محصولات خلاقانه زمینه تحول اقتصادی را فراهم کنند.

غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه روسای دانشگاه‌های گلستان روز پنجشنبه از مراکز دانشگاهی مینودشت، علی‌آبادکتول، آزادشهر، گرگان و گنبدکاووس دیدن کرد.

همچنین با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، علاوه بر افتتاح مرکز آزمایش تحقیق و توسعه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، نخستین تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گلستان توسط معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری گلستان اهدا شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها