توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

رزمایش مومنانه، مواسات و همدلی با کمک سازمان های مردم نهاد به منظور توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان امروز در گلستان برگزار شد.

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

استاندار گلستان در مراسم توزیع این بسته های معیشتی، اظهار کرد: کمکهای مومنانه و کمک های سازمان های دولتی، سمن ها و گروه های جهادی از ابتدای کرونا به صورت منسجم در استان شکل گرفت.

هادی حق شناس بیان کرد: حدود ۱۴ ماه که استان و کشور درگیر بیماری کرونا است، همواره گروه‌های مردمی تلاش کردند به بخشی از جامعه که به سبب از دست دادن شغل، آسیب بیشتری از این بیماری دیده اند کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه رمضان این کمک ها افزایش پیدا کرد و امروز شاهدیم که گروه‌های مردمی و سمن ها به شکل منسجم این بسته ها را تهیه کردند. امیدواریم همه خیران و افرادی که توانایی مالی دارند، کمک های خود را به این گروه های مردمی برسانند زیرا این گروه‌ها با شناسایی افرادی که آسیب جدی دیدند می توانند کمک ها را به نیازمندان واقعی برسانند.

استاندار گلستان با اشاره به تاکیدات اسلام در پرداخت خمس و زکات و کمک به نیازمندان، گفت: اگر همه توصیه های اسلام را به درستی انجام دهیم و خمس و زکات خود را به موقع بپردازیم، فقیری وجود نخواهد داشت.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    سلام محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها