کمک بیش از ۲ میلیاردی بسیج کارمندان گیلان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان، مجموع کمک های نقدی این سازمان را دو میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

کمک بیش از ۲ میلیاردی بسیج کارمندان گیلان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا

عباس حسینی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان با بیان اینکه سال ۹۸ سال سخت با اتفاقات و بحران های مختلف برای کشور بود اظهار کرد: سیل، زلزله، اختشاشات در پی افزایش نزخ بنزین، تحریم های ناجوانمردانه آمریکا علیه ملت ایران، شیوع کرونا و اوج آن ترور سردار سلیمانی از حوادث و بحران های سال ۹۸ برای کشور ایران بود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان بر ضرورت مطالعه وصیت نامه شهید سردار سلیمانی توسط آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: سیاسیون اصول اساسی فرمایشات این مرد بزرگ را سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌ها قرار دهند.

حسینی خدمت به مردم را اولویت نخست بسیح کارمندان و مورد تاکید مقام معظم رهبری عنوان و اضافه کرد: از ابتدای شیوع وبروس منحوس کرونا بسیج کارمندان پای کار آمد و به کمک هموطنان شتافت؛ به طوریکه ۹۹درصد کمک های بحران کرونا مردمی و خارج از منابع دولتی بود.

وی با بیان اینکه مردم در حوادث گوناگون از جمله سیل و بحران کرونا حماسه آفریدند گفت: سپاه پاسداران نیز در کنار مردم اقدامات‌ بسیار خوبی داشت.

حسینی با بیان اینکه سازمان بسیج کارمندان دارای ۱۷ حوزه و ۲۶۰ پایگاه بسیج در استان است، گفت: ۲۵ هزار نفر عضو این سازمان هستند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان با بیان اینکه کمک های سازمان بسیج کارمندان و پایگاه های ادرات کل در ایام کرونا در قالب سبد کالا، بن خرید، کرت هدیه بانکی و مبلغ واریز نقدی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا اهدا شد، گفت: در این راستا ۱۶۱۲ سبد کالا، ۹۲ بن خرید، ۹۰۹ کارت هدیه بانکی و ۱۵۲ مورد واریز نقدی به حساب نیازمندان واریز و اهدا شد.

حسینی مجموع کمک های نقدی سازمان بسیج کارمندان استان را دو میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: یک میلیارد و ۴۲۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان از این کمک ها از محل حوزه های نواحی و شهرستان ها در قالب ۲۹۷۱ بسته معیشتی از ۱۶ شهرستان استان جمع آوری شد.

وی یادآور شد: در مجموع ۵۷۳۴ بسته معیشتی توسط سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان بین نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا ویروس توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان توزیع ۷۰۰۰ ماسک، ۵۰۰۰ ضدعفونی کننده در ادارات استان، اسکان پزشکان بیمارستان رازی رشت، توزیع ۱۵۰بسته معیشتی قبل از سال جدید و ...را از دیگر اقدامات این سازمان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد.

حسینی اجرای میز خدمت جهادی در سطح مساجد و مصلی‌های استان، پیگیری جدی سلامت اداری و مبارزه با فساد در سطح ادارات، پیگیری و مطالبه امر به‌معروف و نهی از منکر، اجرای برنامه‌هایی جهت رفع موانع تولید، پیگیری و مطالبه‌گری تکریم ارباب رجوع، حمایت از نیروهای انقلابی در سطح ادارات و ... را از برنامه های سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در طول سال عنوان کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها