برپایی اردوی تیم کشتی آزاد بزرگسالان گیلان باحضور 20 کشتی گیر

اردوی تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان گیلان از صبح پنجشنبه با حضور 20 کشتی گیر در کوچصفهان رشت آغاز شد.

برپایی اردوی تیم کشتی آزاد بزرگسالان گیلان باحضور 20 کشتی گیر


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایرنا؛ رئیس هیات کشتی استان گیلان در این خصوص گفت: این اردو زیر نظر مربیان زبده کشتی گیلان و با حضور برترین کشتی گیران شهرهای مختلف این استان برپا شده است.
نقی هدایتی اظهار داشت: بر این اساس و در وزن 57 کیلوگرم، ابراهیم غلامی پور از رودبار و حسن حیدری از آستانه اشرفیه ، در وزن 61 کیلوگرم محمد نامجومطلق از رشت ، در وزن 65 کیلوگرم عارف کاظمی و سیدعباس حسینی هر دو از رشت و در وزن 70 کیلوگرم میلاد رضایتی از تالش و سهیل پرسته از فومن به اردوی کشتی آزاد بزرگسالان گیلان دعوت شدند.
وی افزود: همچنین در وزن 74 کیلوگرم صادق پاریاب از رشت و پدرام بیک زاده از رودبار ، در وزن 79 کیلو گرم سیدعلی موسوی و کامیاب مردکار هر دو از رشت ، در وزن 86 کیلوگرم معین شفقتی از اسالم و سامان رضوانی از رشت دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم کشتی بزرگسالان گیلان هستند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان بیان کرد: در وزن 96 کیلوگرم نیز ، بهنام حقیقی از رشت و محمدجواد رجبی از فومن ، در وزن 105 کیلوگرم سامان فروزش از لنگرود ، دانیال فلک دوست از رشت و عماد سپندی از رودبار و در وزن 15 کیلوگرم پویان ترابی از رشت و جعفر شمس از لنگرود به ارودی تیم کشتی بزگسالان گیلان دعوت شدند.
وی ادامه داد: همچنین بهمن طریقی و سیدجلال شادمنفعت به عنوان مربی و سینا فتحی به عنوان سرپرست در اردوی تیم کشتی آزاد بزرگسالان گیلان حضور یافته اند.
هدایتی خاطرنشان کرد: این اردو ، برای انتخاب تیم کشتی آزاد بزرگسالان گیلان جهت شرکت در مسابقات مختلف کشوری در کوچصفهان رشت برپا شده است.

پایان پیام/

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها