مدیر پایانه مرزی آستارا خبر داد؛

اعزام 672 زائر روسی، آذری و گرجی از مرز آستارا به کربلا

مدیر پایانه مرزی آستارا گفت: 672 زائر خارجی اربعین حسینی از کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان با گذر از مرز این شهرستان، عازم کربلای معلی شدند.

اعزام 672 زائر روسی، آذری و گرجی از مرز آستارا به کربلا



به گزارش سایت خبر فوری ،جلال دیانسایی روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: زائران در قالب هفت کاروان وارد آستارا شدند و بعد از اقامت موقت در موکب های پایانه مرزی و امامزادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان، به کربلای معلی عزیمت کردند.
وی اضافه کرد: از مجموع زائران خارجی یاد شده، 542 نفر با اتوبوس وارد خاک ایران شده و 130 زائر از شهرهای مختلف جمهوری آذربایجان با پای پیاده به مرز آستارا رسیده و از اینجا با اتوبوس های کشورمان، عازم کربلا شدند.
وی با اشاره به عزاداری و سینه زنی زائران در موکب ها اظهار کرد: آستارا همواره در ماه محرم شاهد گذر زائران خارجی کربلای معلی است و سال گذشته بیش از 6 هزار زائر از این شهرستان به کربلا اعزام شده بودند.
دیانسایی بیان کرد: این کاروان ها با رسیدن به مرز شلمچه، حرکت پیاده خود را از نخستین شهر کشور عراق به مقصد کربلا آغاز می کنند.
طی چهار روز گذشته یکهزار و 514 زائر خارجی اربعین با گذر از مرز آستارا عازم کربلا شده اند.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، در شمال غربی استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد کشور است و سالیانه نزدیک به 800 هزار مسافر داخلی و خارجی از مرز آن تردد می کنند.

پایان پیام/

منبع: ایرنا

56

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد