معاون علوم پزشکی گیلان:

مردم نشانه های اولیه کرونا را جدی بگیرند/ ۴ رقمی ماندن بستری های گیلان

معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و افزود: علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، ضعف و بی حالی و بدن درد جدی است و باید کرونا در نظر گرفته شود.

مردم نشانه های اولیه کرونا را جدی بگیرند/ ۴ رقمی ماندن بستری های گیلان

دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: متاسفانه تعداد بیماران همچنان فراوان است و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و درمان دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۷۰ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم، گفت: همچنین در این مدت بیش از ۵۰۰ نفر به صورت سرپایی درمان دریافت کردند و در منزل دارو مصرف می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست به محض ظهور نخستین نشانه های بیماری کرونا به مراکز جامع خدمات سلامت مراجعه کنند و افزود: علائمی همچون تب، سردرد، سرفه، ضعف و بی حالی و بدن درد باید کرونا در نظر گرفته شود.

حیدرزاده، با بیان اینکه مردم با مراجعه به مراکز ۱۶ یا ۲۴ ساعته می توانند درمان سرپایی بگیرند و یا تست کرونا دهند، خاطرنشان کرد: اگر علائم شدید باشد باید به بیمارستان بروید، زیرا در منزل ماندن در صورت بروز علائم، خطر ابتلا به نوع شدید بیماری را زیاد می کند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد