معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خبر داد:

کاهش 7 درصدی طلاق در گیلان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از کاهش 7 درصدی آمار طلاق در استان خبر داد و گفت:گیلان رتبه هفتم طلاق در کشور را در سال 96 دارد.

کاهش 7 درصدی طلاق در گیلان

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از ایسنا، احمد آقایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گیلان طلاق را مهمترین عامل در جهت انحلال کانون گرم خانواده عنوان کرد و گفت:طلاق عاملی در جهت نقض کیان خانواده است.

وی با بیان اینکه خانواده در تمام ادیان الهی از تقدس برخوردار است،افزود:خانواده عامل رشد و تکوین افراد در جامعه دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه در دنیا ساختار و کارکرد خانواده متلاشی شده و این از دستاوردهای ورود بشر به هزاره سوم است،گفت:گرفتار شدن در زرق و برق دنیوی باعث شد تا اخلاق در خانواده‌ها سقوط کند.

آقایی تغییر سبک زندگی را تاکتیک دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: دشمن بدنبال نابودی بنیان خانواده از طریق جنگ نرم است و در این مبارزه سنگر خانواده و گلوله‌اش فضای مجازی است.

وی از کاهش آمار طلاق طی 11 ماه اخیر در گیلان خبر داد و گفت:در 11 ماه اخیر 7 هزار و 400 پرونده طلاق صادر شده است که 5هزار و 509 فقره توافقی و هزار و 891 پرونده طلاق غیر توافقی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به آمار ثبت شده در سازمان ثبت و احوال اشاره کرد و گفت: 5 هزار و 855 فقره پرونده طلاق در دفاتر طی 11 ماه اخیر به ثبت رسیده است.

آقایی از کاهش 7 درصدی آمار طلاق در استان خبر داد و گفت: گیلان رتبه هفتم طلاق در کشور را در سال 96 دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته رتبه استان در طلاق سوم بود،خاطرنشان کرد:ارائه خدمات مشاوره به زوجین یکی از برنامه‌های مهم معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان است.

منبع: ایسنا

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها