بازداشت جاعل عناوین دولتی و اطلاعاتی در یزد/ متهم مدعی اعمال نفوذ در دستگاه قضایی بود

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: فردی که با جعل و غصب عناوین دولتی و اطلاعاتی، مدعی اعمال نفوذ در دستگاه قضایی بود، دستگیر شد.

بازداشت جاعل عناوین دولتی و اطلاعاتی در یزد/ متهم مدعی اعمال نفوذ در دستگاه قضایی بود

مجید فرهمندزاده اظهار داشت: با اعلام گزارشی از سوی چند فرد دارای پرونده در دادگستری، مبنی بر پرداخت وجه به یک فرد مدعی اعمال نفوذ برای حل و فصل پرونده در دستگاه قضایی، مراتب با دستور دادستان عمومی و انقلاب یزد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این کلاهبردار که خود را از مقام‌های ذی نفوذ اطلاعاتی استان معرفی می‌کرد در قبال حل و فصل پرونده‌ها مبالغی را درخواست می‌کرده و از آنجا که قصد داشته هیچ ردپایی از خود به جای نگذارد، وجوه را یا نقدی طلب می‌کرده و یا به واسطه دستگاه کارتخوان یک فرد نوجوان که با او همراه بود، دریافت می‌کرده است.

فرهمند‌زاده با اشاره به دریافت 23 تا 146 میلیون ریال در موارد مختلف و متواتر از افراد، اظهار داشت: این فرد شیاد مدعی بوده که وجوه را برای خود نمی‌خواهد و باید به واسطه‌های خود برای حل مشکل پرونده پرداخت کند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد تصریح کرد: فرد دستگیر شده با نمایش دادن دستبند پلیسی و افشانه اشک آور به عناوین مختلف، اقدام به جلب توجه و اعتماد سوژه‌های خود کرده و اینگونه وانمود می‌کرده که دارای مقام و پست اطلاعاتی مهمی است و می‌تواند به راحتی اعمال نفوذ کند.

وی با اشاره به سوابق همکاری متهم با برخی از مجموعه‌های انقلابی و اطلاعاتی در سال‌های دور تصریح کرد: اینکه این فرد در اوایل جوانی یک همکاری کوتاه و مختصری به صورت داوطلبانه با برخی از مجموعه‌های انقلابی و اطلاعاتی داشت و این مساله را زمینه‌ای ساخته تا خود را فردی موجه و مورد اعتماد جا بزند و بتواند اعتماد سوژه‌های خود را برای کلاهبردای جلب کند.

فرهمند‌زاده ادامه داد: مردم نباید به هیچ فردی که مدعی است می‌تواند جریان پرونده را خارج از فرایند‌های قانونی تغییر دهد اعتماد کنند، بلکه به هر کس که با تکیه بر سوابق و ارتباطات خود در قبال دریافت وجه ادعای حل و فصل پرونده را دارد، شک کنند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تأکید کرد: در این پرونده متهم اصلی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری از طریق دعوی اِعمال نفوذ و غصب عنوان مأمور اداره اطلاعات و همچنین فرد نوجوان که این کلاهبردار را همراهی می‌کرد، به اتهام معاونت در در کلاهبرداری دستگیر شده و پرونده در حال رسیدگی در دادسرای عمومی و انقلاب یزد است.

منبع: تسنیم

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد