آغاز تزریق دوز سوم واکسن ایران - کوبا در یزد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از آغاز تزریق دوز سوم واکسن ایران - کوبا در یزد در قالب فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن خبر داد.

آغاز تزریق دوز سوم واکسن ایران - کوبا در یزد

دکتر محمدرضا دهقانی در این مورد گفت: مرحله سوم تزریق واکسن پاستور - کوبا در قالب فاز سوم مطالعات بالینی این واکسن از صبح امروز سه شنبه در یزد آغاز شده است.

وی افزود: این واکسن در مرحله اول برای سه هزار نفر در یزد تزریق شده بود که با بررسی هر کدام از موارد، هیچ کدام عارضه جدی ناشی از تزریق واکسن نداشتند و این افراد مرحله (دوز) سوم واکسن خود را از امروز و بر اساس پیامکی که به آنها ارسال می‌شود، دریافت خواهند کرد.

معاون بهداشتی علوم پزشکی یزد عنوان کرد: افراد برای تزریق دوز سوم همانند مرحله دوم منتظر پیامک باشند که در آن روز و تاریخ و ساعت مشخص می شود و بدون هماهنگی به مرکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

وی اظهار کرد: یزد جزء هشت شهر کشور است که مرحله سوم کارآزمایی بالینی در آن اجرا شد و همچنین این واکسن به داوطلبان یزدی و زنجانی در سه دوز تزریق خواهد شد که دوز سوم به عنوان یادآوری انجام می شود.

دکتر دهقانی درپایان تصریح کرد: بیش از هفت هزار نفر در یزد برای شرکت در فاز سوم مطالعات بالینی واکسن پاستور - کوبا ثبت نام کرده بودند که ۳ هزار نفر از آنان واکسن دریافت کردند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد