مشاهده دو قلاده پوزپلنگ آسیایی در اردکان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به این که در سال‌های اخیر جمعیت یوز آسیایی در کشور روندی نزولی داشته است، گفت: دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در پناهگاه حیات وحش دره انجیر اردکان مشاهده شده است.

مشاهده دو قلاده پوزپلنگ آسیایی در اردکان

«نیره پورملائی» با اشاره به رویت دو قلاده یوزپلنگ آسیایی در دره انجیر اردکان، اظهار کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان مستقر در پناهگاه حیات وحش دره انجیر در حین گشت و کنترل در محدوده پناهگاه متوجه حضور و رد پای تازه یوزپلنگ در مسیر شدند .

وی با بیان این که این مامورین در نزدیک آبشخور، لاشه تازه شکار شده یک رأس قوچ وحشی را مشاهده کردند، افزود: در این هنگام در فاصله حدود 300 متری 2 قلاده یوزپلنگ در حال فرار رؤیت شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد با اشاره به این که طی سال جاری این سومین مورد حضور گونه ارزشمند یوزپلنگ آسیایی در پناهگاه حیات وحش دره انجیر است، گفت: قبل از این مشاهده مستقیم یوزپلنگ در منطقه موصوف، در هنگام اجرای برنامه سرشماری حیات وحش بوده است .

این مسئول در پایان با بیان این که کاهش جمعیت یوز آسیایی در کشور نشان دهنده روند نزولی در دهه‌های اخیر است، خاطرنشان کرد: یوز آسیایی تنها در ایران باقی مانده و براساس گزارش‌های منتشر شده تعداد آن کمتر از 40 قلاده است.

منبع: ایسنا

10

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد