سومین اقامتگاه بوم‌گردی بافق افتتاح شد

سومین اقامتگاه بوم‌گردی بافق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بافق، اقامتگاه بوم گردی روستای شادکام بافق با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

با افتتاح این اقامتگاه، تعداد مراکز بوم گردی شهرستان بافق به سه اقامتگاه رسید و زمینه جذب گردشگر در روستاهای این شهرستان بیش از پیش فراهم شد.

این اقامتگاه بوم گردی در یکی از خانه‌های قدیمی و زیبای شهرستان به همت یکی از روستاییان شهرستان بافق و در روستای شادکام راه‌اندازی و امروز به بهره‌برداری رسید.

فاطمه دانش یزدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بافق با اشاره به اینکه رویکرد میراث فرهنگی یزد توسعه گردشگری است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی در این زمینه، توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی است.

وی خاطرنشان کرد: اقامتگاه‌های بوم گردی مورد توجه ویژه گردشگران به ویژه گردشگران خارجی است و همین موضوع زمینه حضور بیشتر آنها در روستاها و مناطق زیبای استان یزد را فراهم می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این مرکز بوم‌گردی، زمینه توسعه گردشگری در این روستای تاریخی و زیبای شهرستان بافق فراهم شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها