جزئیات قتل زن و شوهر به دست مرد همسایه در تهران/ ویدئو

اختلافات شخصی در یک ساختمان منجر به قتل زن و شوهر جوان شد.

جزئیات قتل زن و شوهر به دست مرد همسایه در تهران/ ویدئو

عقربه ها ساعت 7:30 دقیقه صبح شنبه 2 تیرماه امسال را نشان می داد که صدای فریاد و  درگیری  مرد جوانی در ساختمان شماره یک کوچه بهمنی در خیابان زربافیان اهالی محل را از خانه هایشان بیرون کشید.

در کنار فریادهای 2 مرد که با هم در پاگرد طبقه دوم ساختمان به گوش می رسید زن جوانی درخواست کمک می کرد و فریادها از صحنه دلخراشی خبر می داد.

لحظاتی بعد سکوت همه جا را فرا گرفت و در حالیکه اهالی محل منتظر حضور پلیس بودند ناگهان مرد طبقه سوم هراسان از ساختمان خارج شد و درخواست کمک کرد و بهت زده می گفت که عارف زن و مرد همسایه طبقه دوم را کشته است.

ساختمان غرق خون

خیلی زود خودروی ماموران کلانتری 115 رازی وارد کوچه شد و اهالی محل که جلوی در خانه محل جنایت جمع شده بودند کنار رفتند و ماموران پلیس با حضور در ساختمان ابتدا عامل این جنایت را که مردی 46 ساله بود را دستگیر کردند و در ادامه با توجه به اینکه زوج جوان که معصومه و فرزاد نام دارند به کام مرگ فرو رفته بودند تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی در محل حاضر شدند.

بیشتر بدانید: قتل هولناک زن و شوهر همسایه به خاطر شارژ ساختمان

تیم جنایی وقتی پای در صحنه جرم گذاشت خون از راه پله های طبقه دوم سرازیر شده بود و زوج جوان غرق خون روی زمین افتاده بودند. صحنه دلخراش و هولناکی بود و بررسی ها نشان از آن داشت که عارف که در طبقه اول ساختمان زندگی می کرد بخاطر اختلافاتی که با فرزاد داشته دست به این قتل هولناک زده و گویا قصد داشته که پسربچه این خانواده را که پسر 3 ساله ای است را به قتل برساند که زن طبقه سوم فرشته نجات این پسربچه شده است.

مرد همسایه طبقه سوم که از ساختمان بیرون زده بود در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که وقتی برای کمک رفتم عارف حتی قصد داشت مرا هم با چاقو بزند که از ساختمان خارج شدم و همسرم فرزند زوج قربانی را که شاهد قتل پدر و مادرش بود از آغوش مادرش گرفته و او را به خانه برد که جانش در امان باشد.

تیم جنایی پس از بررسی های میدانی از صحنه جرم با دستور بازپرس براعه که در محل حضور داشت اجساد را برای به پزشکی قانونی انتقال دادند و عامل جنایت نیز که در صحنه جرم بود بازداشت و در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

صحبت های اهالی محل در خصوص این جنایت

مرد میانسالی که در ساختمان رو به روی محل جنایت زندگی می کند و در همان محل مغازه دارد، گفت: همسایه طبقه اول این ساختمان (قاتل) با طبقه دوم (مقتول) بر سر مسائل جزئی ساختمان از قبل با یکدیگر مشکل داشتند و به مرور زمان با جدی شدن این مسئله از یکدیگر شکایت کرده و کار به دادگاه می کشد. در جلسه آخر، دادگاه به طبقه دوم رای می دهد و طبقه اول را به پرداخت 4 میلیون تومان محکوم می کند.

بعد از صادر شدن این حکم صبح دیروز بعد از درگیری لفظی که بین شان رخ می دهد، قاتل با توجه به کینه قبلی که داشته عصبانی شده و از داخل منزل شخصی اش چاقویی برداشته و در ابتدا اقدام به وارد کردن ضربات چاقو بر بدن فرزاد می کند، همسر فرزاد با دیدن درگیری از منزل خارج شده و با جیغ و فریاد درخواست کمک از همسایه دیگر می کند که قاتل با دیدن این صحنه اقدام به وارد کردن سه ضربه چاقو به بدن همسر این مرد می کند.

این مرد در خصوص شرایط خانوادگی قاتل و مقتول بیان کرد: هر دو خانواده انسان های خوب و آرامی بوده اند و همچین مسائلی را اصلا از آنها ندیده بودیم. قاتل بعد از به قتل رساندن پشت در ورودی نشسته بود و اصلا اقدام به فرار نکرده بود و در همان ابتدا بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد. فرزند خانواده مقتول چون سن کمی داشت به آگاهی رفت تا به خانواده پدری اش تحویل بدهند اما با توجه به ایران نبودن خانواده پدری فرزاد مشخص نشد که فرزند به چه کسی تحویل داده شد.

فرشته نجات یوحنا، فرزند 2 ساله مقتولین

زن جوانی که به همراه همسرش در طبقه سوم ساختمان محل جنایت زندگی می کند و بعد از دیدن صحنه جنایت محل زندگی اش را ترک کرده برای پاره ای از توضیحات در محل جنایت حضور پیدا کرد و گفت: ساعت 7:30 دقیقه صبح بود، من و همسرم خواب بودیم که متوجه صدای جیغ زدن خانم همسایه شدیم که نام همسرم را صدا می زد و من سراسیمه خود را به راهرو رساندم که با همسایه ها رو به رو شدم که در راهرو نشسته بود و ناگهان به زمین افتاد و در همان لحظه فوت کرد.

من که قصد بیرون کشیدن بچه را از زیر دست و پا داشتم متوجه شدم که تمام بدن و صورت این کودک خونی شده است. من که متوجه باز بودن در منزل آنها شدم با نگاه کردن به داخل منزل متوجه درگیر بودن فرزاد با عارف (قاتل) شدم و همان لحظه فرزاد را صدا زدم و گفتم بیا همسرت فوت کرد. فرزاد وقتی بالای سر همسرش رسید و متوجه جان باختن همسرش شد به عارف گفت زن من را کشتی! عارف در جواب به او گفت چندین بار بهت گفتم به من فحاشی نکن و باز با یکدیگر درگیر شدند و در همین درگیری فرزاد جان خود را از دست داد. فرزند به همراه ماموران پلیس به آگاهی رفت اما بعد گذشت زمانی متوجه شدم که فرزند را به دایی او تحویل دادند.

زن جوان در خصوص کجا بودن خانواده قاتل در زمان وقوع قتل گفت: آنها در واحد خودشان بودند و اصلا از خانه بیرون نیامدند. بعد زمان وقوع قتل وقتی پلیس رسید متوجه شدیم آنها قصد بیرون رفتن داشتند که این جنایت رخ داد. زمان دستگیری قاتل و خانواده اش همسر قاتل دائم می گفت: فرزاد دائم به ما فحاشی می کرد و از ما شارژ اضافه می گرفت در حالی که مبلغ شارژ ساختمان ثابت است.

وی در ادامه گفت: قاتل اصلا قصد فرار نداشت و بعد از قتل بر روی یکی از پله ها نشست. همسر من بعد از قتل وقتی به درون ساختمان آمد و با جسم های بی جان فرزاد و معصومه مواجه شد به عارف گفت چرا اینکار را کردی؟ که عارف قصد داشت با چاقو به همسر من حمله کند که خوشبختانه همسر موفق به فرار شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ارش
    2

    مقصر پلبیس است اگر برای هر محله یک پلیس محله برای اینگونه اتفاقات وجود داشت و ماموران همان لحظات اولیه میامدند که متاسفانه همیشه بعد از اتمام ماجرا پیدا میشوند چون ما هم اینگونه مشکل داشتیم که همسایه ها بهم پردیدند و درگیری با توجه به تماس با 110 درست 30 دقیه بعد سروکله مامور پیدا شد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آقای قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری در مناظرات تلویزیونی ادعا کرده در نیروی انتظامی سیستم تلفنی پلیس ۱۱۰ را که از افتخارات مدیریتی ایشان است راه اندازی کرده که مأمور پلیس ظرف کمتر از سه دقیقه سر صحنه جرم حاضر می شود!

    • ناشناس
      7

      میخوای تو هر خونه یه پلیس بذارند .

    • ناشناس
      2

      الان به ندرت تو محلات گشت پلیس داریم ام ماشااله تو مترو چند تا چند تا مواظب روسری خانم هاهستند و هر حجاب بان 5تا محافظ دارد

    • ناشناس
      0

      جامعه در حال فروپاشی است مشکلات فرهنگی تورم بیکاری از همه مهم تر فاصله طبقاتی باعث فروریختن شرم وحیا شده است

  • ناشناس
    0

    آدم میمونه چی بگه
    الان اون بچه چکار کنه به کجا پناه ببره

  • ناشناس
    4

    قیافه مقتول و مقتوله آدمهای آرام و بی سر و صدایی به نظر نمی رسد! اگر یک طرف اختلاف فردی آرام باشد و شرور نباشد به ندرت پیش می آید کار به درگیری. قتل و خونریزی بکشد!

    نظرات شما -
    • شاهین
      2

      مقتول و همسرش هر دو همکار من بودن،فرزاد خیلی پسر خوبی بود،تا حالا یه تو به من نگفته بود،بعد از مدتها صاحب فرزند شده بودند،هر دو نفر به تلاش و پشتکار یه زندگی آبرومند برای خودشون درست کرده بودند...همسرش فوق العاده زن آرومی بود،و فرزاد یه پسر منظم و بسیار بسیار مودب بود،قاتل بی شرف به قصد کشت رفته و حتی قصد داشته بچه رو هم بکشه،واقعا دلم میسوزه و آتیش گرفتم خدا لعنتش کنه،بیشرفها پول شارژ نمیدادن و میگفتن از ما پول زیاد گرفته،اونایی که میان نظر میدن به قیافه مقتول و زنش نمیخوره که آروم باشند،چجوری دلشون میاد اینجوری صحبت میکنند،میومدین سر خاک می‌دیدین که چجوری همکارانش و تمام دوستانش براشون گریه میکردن. قاتل چون محکوم شده ساعت هفت صبح به قصد کشت رفته و فکر می‌کنه با گفتن این حرف که همسر مقتول رو برای دفاع از خود کشتم و یا قرص خوردم می‌تونه از زیر بار مجازات فرار کنه،

  • ناشناس
    1

    تو این گزارشا همیشه روی خیلی زود وفوری وبدون فوت وقت ودر کمتر از یک ساعت وووو نیروی انتظامی تاکید میشه خیلیم خوبه .اما چرا در مورد اسید پاشان اصفهان ومسموم کنندگان مدارس وووو این فوریت ها خبری نیست .یا للعجب !

  • ناشناس
    0

    بنده درمحله ی زندگی میکنم که حداقل هفته ی یکبار قمه کشی وخون ریزی پیش میاد واینجاش خیلی بده که هروقت به ۱۱۰زنگ میزنیم با وجوداینکه یک خیابان با محله ما فاصله داره وبا پای پیاده دقیقاً پنج دقیقه زمان میبره که برسن ولی متأسفانه بعداز چهل دقیقه وحتی خداشاهده بعضی وقتها بعداز یک ساعت ونیم میرسن وهمه ی عوامل جنگ وجنایت متواری شدند درکل خدا از این دیوانه که اونقدر نامرد بوده که به بچه سه ساله هم رحم نکرده وجلوی چشم اون طفل بخاطر چهارمیلیون دست به جنایت زده خدا ازش نگذره که نمیشه هیچ مثالی براش بزنیم.والله بدترین وخشن ترین لاتهای محله ما وقتی طرف با زن وبچه رد میشه به حرمت زن وبچه به حتی قاتل باباشونم کاری ندارن تا به وقتش.خدالعنتت کنه که حالمون را اینجوری خراب کردی در بدترین صورت هم که تومقصر نباشی بازهم رفتارت عین یک حیوان وحشی درنده بوده

  • ناصر
    0

    به خاطر شارژساختمان فرزندی را از نعمت پدر و مادر محروم کرد اشد مجازات برای این مجرم اعلام شود تا خانواده دیگری را این گونه به خاک سیاه ننشاند

  • ناشناس
    0

    پدرسوخته قطعا آشغالی مصرف میکرده که این غلط رو کرده .

  • ناشناس
    1

    بدبخت قاتل که بخاطر پرداخت شارژ ساختمان دو نفر را کشته و باید به اشد مجازات برسد.این گونه قاتلین را باید به وحشتناک ترین روش مجازات قصاص کرد.

  • مهدی
    1

    مشکلات اقتصادی استانه تحمل مردم را پایین آورده است. مسئولان توجه کنند

  • ناشناس
    0

    ما بصورت اتفاقی امروز در مراسم خاکسپاریشون شرکت کردیم هر دو کارمند هایپراستار بودن و همکاران زیادی در مراسمشون شرکت کردند و بسیار هم از خوبیاشون تعریف میکردن ، و اصلا هم شرور نبودن طبق تعاریف ، ولی اگر هم حتی شرور بودن باید به قتل میرسیدند اون هم جلوی چشم کودک سه ساله ؟ واقعا وحشتناکه ، و کسی که ۱۴ ضربه چاقو به یک شخص و سه ضربه به شخص دیگر وارد کنه که منجر به مرگ بشه مستحق اشد مجازاته

  • ناشناس
    0

    چرا شدیم خشن ترین مردم دوروبر واقعا باید این آق سریع اعدام بشه تا عبرت بشه برای کسانی که بی مهابا آدم میکشن

  • ناشناس
    0

    همه اینها ناشی از مشکلات معیشتی است که خوب توجه نشده و اسیب شناسی نمی شه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها