فال روزانه چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید زندگی از در ناسازگاری با شما وارد شده و اتفاق‌های ناخوشایندی را تجربه کرده‌اید. این شرایط در سال تولدتان ادامه پیدا نمی‌کند. در این سال چرخ روزگار بر وفق مراد شما می‌چرخد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای خود را گسترش دهید. قدر نعمات و داشته‌هایتان را بدانید و همواره با دلی سرشار از شکرگزاری به زندگی لبخند بزنید. مدتی است که در اندیشه‌ی آغاز کاری جدید هستید و در رویاهایتان، این کار را نقطه عطفی در مسیر زندگی‌تان می‌بینید. اما هوشیار باشید، زمزمه‌های تردید را به گوش جان بسپارید و قید این وسوسه را بزنید. این مسیر، به جز رنج و مشقت و گرفتاری‌های مالی، ثمری برایتان به ارمغان نخواهد آورد. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، فرصتی دوباره برای تقویت پیوندهایتان با دوستان و آشنایانتان مهیا می‌شود. با گشاده‌رویی با آنها دیدار کنید و با یافتن یارانی جدید، حلقه‌ی دوستان خود را وسعت ببخشید.. در تابستان امسال فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطرات خوش به شهر و دیار خود باز گردید. به آبان که رسیدید، عشقی آتشین سراسر وجود شما را فرا می‌گیرد. پذیرای این احساس باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. اسفند امسال زمان حساسی برای شماست. در این ماه خطری سلامت وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند. به اردیبهشت سال آینده که رسیدید، از جایی که انتظارش را ندارید، پولی روانه حساب‌های بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. با اتکا به یاری خداوند و با دلی پر از امید و شور و اشتیاق، گام در سالی جدید بگذارید و لحظات این سال را با خاطرات خوش و رویدادهای فرخنده رقم بزنید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. یکی از آشنایان شما در بستر بیماری میفتد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مواظب سلامتی ایشان باشید. با مشکل مالی روبه‌رو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت می‌شوید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. کار ناتمامی دارید که انجام آن را به تعویق انداخته‌اید. در اولین فرصت این کار ناتمام را به پایان برسانید.   شرایطی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دامنه مهارت‌های خود را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی‌های بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه درآمد شما افزایش می‌یابد.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. امروز فردی که علاقه خاصی به شما دارد پیشنهادی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را به فال نیک بگیرید و مطمئن باشید که اجرای آن، شرایط مالی‌ شما را بهبود می‌دهد. توانایی‌های خود را باور ندارید و همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این وضعیت نه تنها شما را از همقطارانتان عقب انداخته، بلکه زمینه افسردگی و ناراحتیتان فراهم کرده‌است. در نتیجه اصلا به صلاح نیست که این رویکرد را ادامه دهید و امروز فکری به حال این شرایط بردارید و با خودباوری و اعتماد‌به‌نفس، دستاوردهای بیشتری را از آن خود کنید. اعضای خانواده امروز چشم از شما بر نمی‌دارند و هر کاری که از دست‌شان برمی‌آید را برای شما انجام می‌دهند. لطف اهل منزل را پاسخگو باشید و به اطرافیان ثابت کنید که قدردان توجه آنها هستید. ایده‌ای وسوسه‌برانگیز و سودآور به ذهن شما می‌رسد و این ایده زمینه افزایش درآمد‌تان را به دنبال دارد. به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

 یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد. سرشار از انرژی و نشاط هستید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و کارهای روزمره را راحت‌تر از همیشه پشت‌ سر بگذارید. در اولین فرصت برنامه‌ای برای گردش و تفریح بچینید و با حضور در کنار دوستان و آشنایان غم و غصه‌ها را دور بریزید.  اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز برای شما سنگ تمام می‌گذارد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف عشق زندگی‌تان را جبران کنید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با تلاش بیشتر، دامنه موفقیت‌های خود را افزایش دهید. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبه‌رو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید. جانب اعتدال را در سخاوتمندی‌های خود نگه دارید و خودتان را بیش‌از‌حد وقف دیگران نکنید. ادامه این رویکرد نه‌تنها جلوی موفقیت‌های شما را می‌گیرد،‌ بلکه باعث می‌شود از حال خودتان غافل شوید و آن‌گونه که باید و شاید به خودتان نرسید. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید.  اطرافیان روی‌تان حساب می‌کنند و شما را به‌عنوان فرد کاربلدی می‌شناسند. این شرایط باعث شده تا دوستان و آشنایان برای انجام کارهای ریزودرشت از شما کمک بگیرند. این وضعیت ایرادی ندارد، به شرط اینکه وقت خود را بیش‌از‌حد به دیگران اختصاص ندهید و از رسیدگی به خودتان غافل نشوید.  مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز یکی از آشنایان از در نصیحت با شما وارد می‌شود. صحبت‌های این فرد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام این صحبت‌ها، دستاوردهای چمشگیری به کارنامه زندگی شما اضافه می‌کند. اندوخته‌ای ندارید و تاکنون به فکر پس‌انداز نبوده‌اید، امروز به این نتیجه می‌رسید که این رویکرد را تغییر دهید. ناخواسته کار ناپسندی انجام داده‌اید و اطرافیان را دلخور کرده‌اید. از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما کینه‌ای به دل داشته باشند. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. راه موفقیت را بلد هستید و با تلاش و کوشش، آینده‌ای درخشان برای خود در نظر گرفته‌اید. این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با دستاوردی مهم و چشمگیر ندارید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌بینید، این روحیه را امروز تغییر دهید و عینک بدبینی را از چشم بردارید.   اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. روزی سرشار از عشق و محبت را آغاز کرده‌اید و جوانه عشق در دلتان شکوفه زده‌است، این احساس را غنیمت بدانید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادی را در کنار همسر یا عشق ‌زندگی‌تان تجربه نمایید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید این مشکل شما را از برنامه‌ای که برای خود ریخته‌اید دور کند. برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و روز را بدون دردسر به پایان برسانید.  پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر به همراه خانواده و اطرافیان به شما حسابی خوش خواهد گذشت. برای حل مشکلات مالی از اندوخته‌ای که پس‌انداز کرده‌اید کمک بگیرید. اما اجازه ندهید این اندوخته به پایان برسد و در اولین فرصت جای خالی پولی که خرج کرده‌اید را پر نمایید.  علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی‌تان رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را سپری کنید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان خبره و کاربلدی هستید، امروز شرایطی فراهم می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آشنایان ثابت کنید که از عهده انجام کارهای دشوار بر می‌آیید. به فکر موفقیت‌های بیشتری هستید، اما تمرکز لازم را در انجام کارها ندارید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با تمرکز بیشتری به انجام کارها مشغول شوید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید.  بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان لطفی در حق شما انجام داده و با این کار محبت خود را به شما ثابت کرده است. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستانتان عقب نمانید. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. گرفتاری مالی دارید و ذهنتان حسابی مشغول هستید. با این حال به صلاح شماست که بیش از حد ذهنتان را مشغول نکنید. این گرفتاری‌ها در چند روز آینده خاتمه پیدا می‌کند و اوضاع مالیتان بهتر می‌شود. اطرافیان امروز در حق شما سنگ تمام می‌گذارند و حسابی هوایتان را دارند. محبت دوستان را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت لطف اطرافیان را جبران کنید.  فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید.  همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. یکی از اعضای خانواده امروز مایه سرشکستگی شما می‌شود. این فرد را سرزنش نکنید و مطمئن باشید در اولین فرصت اشتباهی که مرتکب آن شده را جبران می‌کند. امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگی‌تان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید.  مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. اهل گفتگو و هم‌صحبتی با اطرافیان نیستید و سکوت را به گفتگوهای بیهوده ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه کم و گزینه بگویید و از اظهار نظر‌های مفید و سودمند در میان جمع غافل نشوید. کارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و این وضعیت نگرانی شما را به دنبال دارد، اما اجازه ندهید کارهای عقب‌افتاده شما را بیش‌ازحد نگران کند و امروز به هر قیمتی که شده کارها را انجام دهید و به اطرافیان ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اهل تفریح و خوش‌گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. احساس می‌‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگی‌تان رو به سردی گذاشته و آتش عشقتان در حال خاموش شدن است، اجازه ندهید عشقی که روزگاری برای آن خودتان را به آب و آتش می‌زدید، به همین راحتی خاموش شود و از امروز رویکردی عاشقانه را با عشق‌ زندگی‌تان در پیش بگیرید و مطمئن باشید که ایشان نیز عشق شما را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.  رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد. 

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

اگر به فکر حفظ سلامت خودتان هستید از امروز بیشتر ورزش کنید. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید.  خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. این خبر را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان سپری کنید.  از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق، زمینه افسردگی‌تان را فراهم کند. غمی که به وجود نازنینتان نشسته را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار ناراحتی‌ها را زمین بگذارید.

فال روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403 | فال امروز | Daily Omen

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد.  به فکر افزایش در‌آمد هستید، اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید. در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید.  خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. پای صحبت افرادی بنشینید که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند و از تجربه‌های این افراد نهایت استفاده را ببرید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    سه عنوان معلولیت شدید دارم۲۸ سال میشه ندیدم حق پرستاری بخدا خرداد ماه تمام شد عید قربان تمام شد ولی وعده واریز سهام عدالت هنوز درجا امروز فردا امروز فردا میزند واقعا مردم صادق باشد صاحب سایت جون عزیزت مادرت اشتراک بگذارید شاید مسعولی دید متمم هر چند چنین چیزهایی نگاه یا اهمیت نمیدن نمایندگان مجلس و دولت چندین ماه است این سهام عدالت شده واریزش امروز فردا تاکی هست این امروز فردا نمیدونم رسیدگی کنید دوم آقای خاندوزی قول داده بود قبل عید سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی واریز میشود تنها وعده بیش نشد سوم ماهانه اندک ما معلولان تنها پول اجاره خونه نمیشود چه برسد دکتر دارو درمان دعوا ووو مشکلات زندگی معیشتی که نگو لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه گرون میشود کسی نیست جلوش بگیره قبل انتخابات چه نمایندگان چه ریاست جمهوری قبل رأی گیری هزاران وعده میده پست مقام گرفتند یادشان رفت مشکلات زندگی معیشتی مردم فقرا مستعضفان معلولان و ما معلولان نه سیاسی هستیم نه ضد انقلاب نه وطن فروش نه اختلاسگر نه دزد بلکه کشورمان ایران رهبری فرزانه خیلی دوست داریم و همه صحنه های مختلف حضور داریم مثل انتخابات ووووووو ولی کسی نیست ماده ۲۷ معلولان چندین سال است همین شما نمایندگان ریاست جمهوری اجرا کردید بعدش ول کردید چرا اجرا نمیکنید ما معلولان انگار از آسمان اومدیم تنها گناه معلولان این است خدا خواسته معلول کرده قربونت برم روزی هزاران بار همه یکسان میبینند فقرا مستعضفان معلولان و سروتمندان فرق نمی‌گذارد بینشان مسعولان با اندک ماهانه معلولان نمیشود تنها چند روز زندگی کرد نمایندگان قبل رأی گیری قول دادن مجلس رفتن ماهانه معلولان طبق قانون کار واریز میشود چی شد بعد پست مقام گرفتند تنها وعده بیش ندیدیم و لطفاً سهام عدالت جاماندکان و بقیه واریز کنید مردم مشکلات معیشتی دارند با مردم صادق باشید مردم هم همچنین نمیشود هزاران وعده رأی بکیرید پست مقام گرفتید انگار نه انگار قربون خدا برم جای هممون انتخاب کرده قبلاً فقرا معلولان سروتمندان جامون یکی هست آخرش شاید فردا نباشیم پس دیر نشده وعده دادیم عملش کنیم مردمم اعتماد کند والله یه طرفه نمیشود تنها امروز نیست فردا هم دارد چنین روزهایی وعده=عمل اونم کسی نیست حقیقت معشیت کرونی کمر مردم شکسته مسعلولان محترم عین خیالشان نست واقعیت علی علیه السلام کحایی حق ناحق عدالت یکسان کنی زندگی معیشتی گمرمون شکسته ما معلولان واقعیت پیش خانواده همیشه شرمند شدیم آرزوی مرگ میکنیم ما را بکش شرمنده زنو بچه ها نکن قربونت برم خداوندا روزی هزاران بار شکرت شرمندگی پیش زنو بچه واقعا خیلی سخته بخدا آماده مردن هستیم چگار کنیم راحی نیست ما معلولان با اندک ماهانه زندگی خیلی سخته بدون هیچ کس قدرت خرید مون نیست بچه نمیدونه دارم یا ندارم دروغ نیست که همه بچه دارند متوجه میشن چیا میکشیم ما معلولان اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین وعده زیاده تا دلت بخواد وقتی عملش نیست فایدش چیه بخدا خواهش میکنم همه انتخاب شرکت کنید و دعوا نکنید باهم ما همه برادریم ایران ماله همه است نه یک نفر پس در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد رأی اعتماد کسی میدیم درد ما مردم درد خودش بداند ایران ایاد کند

  • ح
    0

    عیدی معلولان قطع کردند دو سال است هنوزم باشید انتظار موندیم اندک عیدی معلولان واقعا چرا گناه معلولان بکید ما هم بدانیم واقعا چرا مسعولان محترم وعده میدند خودشانم میدونند تنها وعده بیش نیست سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی آقای خاندوزی قول داده بود قبل عید نوروز واریز میشود تنها وعده بیش ندیدیم حالا سرپرست خانواده با سه معلولیت شدید ندیدم حق پرستاری ۲۸ ساله می‌شود عضو سازمان بهزیستی هستم بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه حتی نمیشود اجاره خونه داد چه برسد دکتر دارو درمان معلولان سرپرست و هزاران معشیت کرونی کمر مردم خم کرده بیایید با فقرا مستعضفان معلولان صادق باشید دنیا فرصت ندارد چرا ما معلولان همیشه شرمنده زنو بچه ها مون بشیم مگه ما انسان نیستیم مثل همه یکسان هستیم آفریده خدا والله ما معلولان نه سیاسی هستیم نه ضد انقلاب نه وطن فروش نه اختلاسگر نه وطن فروش نه دزد نیستیم تنها خدا معلولمان کرده کجای دنیا معلول شدن گناهه سهام عدالت شده امروز فردا امروز فردا تاکی هست این امروز فردا واقعا چرا با مردم معلولان صادق رک نیستید هزاران وعده ولی خبری نیست ماده ۲۷ معلولان چندین سال است اجرا شده توسط شما نمایندگان مجلس و دولت اجرا نمیکنید چرا خودتان اجرا کردید وقتی یک نماینده موقع رأی گرفتن هزاران وعده میده پست مقام گرفتید یادتان میره نمایندگان میکفتند معلولان باید طبق قانون کار ماهانه پرداخت شود چی شد پس بخاطر صندلی پست مقام هزاران وعده وعید ندید کسی نیست دریابد فقرا مستعضفان معلولان را خبر ندارید ثانیه به ثانیه گرونی معشیت مردم واقعا ایران زندگی نمیکنید یا چیزی نمیخورید ما معلولان واقعیت بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه همیشه شرمنده زنو بچه ها مون شدیم بخدا منه معلول هر لحظه آرزوی مرگ میکنم تا شرمنده زنو بچه ها م نشم والله دنیا زیاد نیست بیایید مردم صادق باشید انشالله که چنین خواهید شد استنباه باید پذیرفت زندگی معیشتی گمرمون شکسته کجایید مسعلولان محترم واقعا دیگر توان هیچ چیزی نداریم با نداری شکست خوردیم در معشیت کرونی تورم وووووووو فقط این یادتان نرود فقرا مستعضفان معلولان صاحب دارند اون بالا خدا را دارند شکرش قربونت برم خداوندا روزی هزاران بار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها