تور قشم لحظه ‌آخری را چه زمانی بخریم؟

جزیره قشم از مقاصد گردشگری جنوب ایران است که در استان هرمزگان و تنگه هرمز قرار دارد. تور قشم در سال‌های اخیر جزو محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی ایران شده است؛ به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری متنوعی که در خود دارد، این جزیره جزو قطب‌های گردشگری جنوب ایران به‌شمار می‌رود و به‌عنوان عجایب هفتگانه در ایران به شهرت قابل توجهی رسیده است.

تور قشم لحظه ‌آخری را چه زمانی بخریم؟

از آنجا‌یی‌که خیلی مسافران به دنبال تورهای ارزان و مقرون به‌صرفه به قشم می‌گردند. طبیعتا تور قشم لحظه آخری بهترین گزینه برای این افراد است! در اصل تور لحظه آخری قشم به توری گفته می‌‌شود که زمان شروع آن بسیار نزدیک است. اما همچنان ظرفیت تور تکمیل نشده؛ در نتیجه برگزار‌کننده تورهای مسافرتی قشم مجبورند تا برای تکمیل ظرفیت تور، باقیمانده بلیط‌‌ها و اتاق‌‌های چارتر شده را با قیمت پایین‌‌تری نسبت به شرایط عادی به شما مسافران عرضه نمایند.

در نتیجه پیدا کردن و رزرو تورهای لحظه آخری چندان کار سختی نیست! در ادامه پیشنهاد ما این است که بهتر است از معتبر بودن آژانسی که قصد خرید تور لحظه آخری از آن را دارید مطمئن شوید. به همین دلیل ما آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان را به شما معرفی می‌کنیم؛ چراکه این مجموعه گردشگری متنوع‌ترین و ارزان‌ترین تورهای قشم را در تمام فصول به مسافرانش عرضه می‌کند.

عهخعهپ

اگر تجربه رزرو تورهای لحظه آخری قشم را داشته باشید، قطعا می‌‌دانید که رزرو این دسته تورها هم سخت است و هم آسان! احتمالا برایتان پیش آمده است که آژانس‌‌های مسافرتی با عنوان «تور آف خورده قشم»، «آفر تور قشم» یا «تور قشم لحظه آخری» تبلیغاتی برای شما ارسال می‌‌کنند که نرخ ‌های آن‌ها غالبا تفاوت زیادی با نرخ‌های بازار دارد.

دلیل این موضوع این است که بعضی آژانس‌‌ها اتاق‌‌های هتل‌های قشم و پرواز قشم را اصطلاحا گارانتی می‌ کنند، یعنی تعدادی یا کل اتاق‌های آن هتل را برای یک سال رزرو می‌کند، بنابراین آژانس آزاد است اتاق‌‌ها و پروازهای گارانتی شده را به نرخ انتخابی خود برای مسافرانش رزرو کند. در ضمن گاها در فصل‌‌هایی که تعداد مسافر کم است، آژانس‌‌ها برای این که متضرر نشوند اتاق‌‌ها را با قیمتی ارزان ارائه می‌دهند که به آنها تور لحظه آخری قشم می‌گویند. حواستان باشد اگر مسافر تورهای قشم هستید هتلی را انتخاب کنید که خدمات رفاهی خوبی به شما ارائه کند، در این بین تور قشم هتل آوینا  بهترین گزینه برای شماست.

هخحهخح

تور قشم از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

در حال حاضر تنها از 3 شهر تهران، اصفهان و مشهد شما می‌توانید تور هوایی قشم را رزرو کنید. در زیر برنامه پروازی این شهرها را برای شما شرح می‌دهیم:

تور قشم از تهران: پرتردد‌ترین مسیر همین تور تهران قشم است. شما در تمامی روزها با پرواز ایرلاین‌های چابهار، پارس، آتا، معراج، ایران‌ایر، قشم ایر و زاگرس می‌توانید از تهران به قشم پرواز داشته باشید.

تور قشم از مشهد: شما مسافران در روزهای چهارشنبه و شنبه با پرواز ایرلاین‌ آتا می‌توانید از مشهد به قشم پرواز داشته باشید.

تور قشم از اصفهان: در روزهای چهارشنبه و یکشنبه با پرواز ایرلاین قشم ایر می‌توانید از اصفهان به قشم پرواز داشته باشید. با توجه به تقاضای زیاد تور قشم از اصفهان، تورهای متنوع مانند تور اصفهان قشم زمینی و هوایی با قیمت‌های ارزان و چارتری و لحظه‌آخری توسط نامی گشت ارائه می‌شود.

غعه

نکته: مسافرانی که به دنبال تور قشم از شیراز، تور قشم از تبریز، تور قشم از اهواز، تور قشم از رشت، تور قشم از کرمان و دیگر شهرهای ایران هستند، باید ابتدا خودشان را به یکی از این 3 شهر برسانند. سپس با پرواز مستقیم در فرودگاه‌ شهرهای گفته شده به قشم سفر کنند.

 

مطلب نهایی

در ادامه برای رزرو تور قشم از تهران و شهرستان ها در قابل تورهای لحظه آخری و ارزان تنها کافیست آژانس گردشگری نامی گشت را انتخاب کنید. کارشناسان این مجموعه بصورت 24 ساعته شما را در جهت رزرو این تورها راهنمایی می‌کنند و تور مورد نظرتان را به شما معرفی خواهند کرد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مردم توان از خانه خارج شدن ندارند چه برسه جزیره قشم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها