مراسم تجلیل وزیر راه و شهرسازی از خادمین اربعین حسینی

مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

مراسم تجلیل وزیر راه و شهرسازی از خادمین اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار خبرفوری، مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی عصر سه‌شنبه ۴ مهرماه به همت وزارت راه و شهرسازی و با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی و جمعی از اعضای ستاد اربعین کشور و نیروی انتظامی در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی برگزار شد.

طی این مراسم از زحمات شبانه‌روزی معاونان حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در حوزه ریلی، هوایی و جاده‌ای تجلیل به عمل آمد.

در این‌ مراسم همچنین تعدادی از کادر پرواز سفرهای اربعین، لکوموتیورانان و سایر فعالان در ناوگان ریلی و همچنین جمعی از رانندگان ناوگان اتوبوسی با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

محمدرضا رضایی کوچی نماینده و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، خطاب به حاضران گفت:مشکلاتی نیز مانند عدم نوسازی ناوگان وجود دارد که از سال‌ها قبل وجود دارد اما آینده متعلق به مردم ایران است، در این خصوص می‌توان گفت با وجود این که امسال بیش از ۴میلیون زائر داشته ایم، سال‌های آینده رو به افزایش است.

وی افزود:در برنامه هفتم توسعه نیز طی نشست‌های صورت گرفته، با همدلی میان مجلس و وزارت راه و شهرسازی حتما شرایط مناسب تری را شاهد خواهیم بود.

همچنین شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی در مراسم تجلیل از خادمین اربعین ضمن قدردانی از همه تلاشگران در برگزاری سفرهای اربعین گفت: ستاد مرکزی اربعین متشکل از ۱۸ کمیته است که مسئولیت کمیته حمل‌ونقل و سوخت بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است و در این ستاد همه توان خود را برای سفرهای اربعین بکار گرفت.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تعداد زائران اربعین امسال به حدود ۴ میلیون نفر رسید که با احتساب سفرهای رفت و برگشت به ۸ میلیون نفر می‌رسد.

وی افزود: از حدود دی ماه سال گذشته جلسات متعددی برای خدمات سفرهای اربعین برگزار و تلاش شد مشکلات سال ۱۴۰۱ در سال جاری رخ ندهد.

photo_2023-09-27_11-07-07

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها