چرا تبلیغات با تلویزیون شهری موثر است؟

در دنیای پیرامون ما میلیاردها آدم زندگی می‌کنند که در بین این افراد تنها به چند نفر خاص می‌توان صفت موثر و تاثیرگذار را داد. افراد با داشتن ویژگی‌های مثبت می‌توانند شایسته داشتن این صفت باشند. در موضوعات مختلف نیز می‌توان همین تقسیم بندی را انجام داد. با آشنایی در مورد ویژگی و نقاط قوت و ضعف هر مورد می‌توان تا حدودی تصمیم گیری درستی در مورد این افراد داشت.

چرا تبلیغات با تلویزیون شهری موثر است؟

امروزه روش‌های مختلفی هم برای تبلیغ وجود دارد. در بین این روش‌ها نیز به یاد سپاری موضوع تبلیغ و تاثیری که یک نگاه ساده به تبلیغ روی افراد می‌گذارد اهمیت دارد. در این مقاله قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که چرا روش تبلیغ با تلویزیون شهری مناسب است؟ تلویزیون شهری چه ویژگی‌هایی دارد که صفت تاثیرگذار برای آن استفاده می‌شود؟

تلویزیون شهری

برای این‌که بتوانیم به جوابی درست در مورد موثر بودن تبلیغ با تلویزیون‌های شهری دست یابیم بایستی در ابتدا به شناخت درستی از این روش برسیم. در واقع تلویزیون شهری نمونه‌ای از تلویزیون‌های معمول خانگی در ابعاد بزرگ هستند. ساختار این نمایشگرهای دیجیتالی به گونه‌ای است که در محیط‌های داخلی و خارجی به راحتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. وجود LED در ساختار تلویزیون شهری سبب می‌شود که تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت بالا پخش کنند. این نمایشگرها با مصرف انرژی حداقل می‌تواند بازدهی بالا را از خود ارائه دهد.

امروزه شیوه‌های مرسوم و سنتی تبلیغات دیگر تاثیر قبلی خود را در جذب مشتری ندارند. استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه می‌تواند در چنین شرایطی کمک کننده باشد. استفاده از نمایشگر دیجیتال نیز یکی از این راهکار‌های جدید به حساب می‌آید که در آن واحد می‌تواند طیف عظیمی از افراد را مخاطب خود قرار بدهد. بزرگ بودن ابعاد این تلویزیون‌ها سبب می‌شود که جامعه هدف بزرگ‌تری را تحت پوشش خود قرار بدهد و همین موضوع درصد موفقیت تبلیغ را نیز بالاتر می‌برد. زاویه دید وسیع و کامل این نمایشگرها به گونه‌ای است که حتی از فواصل خیلی دور نیز به راحتی قابل تشخیص هستند.

مزایای تبلیغات تلویزیون شهری

این روش تبلیغ نوین مزیت‌های بسیاری را به همراه دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·مصرف انرژی پایین

ممکن است در نگاه اول ابعاد بزرگ این نوع نمایشگر‌های دیجیتالی تصور کنید مصرف برق بالایی دارند. این نمایشگر‌ها حداقل انرژی ممکن را مصرف می‌کنند ولی در مقابل بازده بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهند. این موضوع سبب می‌شود که بتوان به صورت 24 ساعته از این تلویزیون‌ها استفاده کرد. بهینه سازی‌های صورت گرفته در ساختار این نمایشگرهای دیجیتالی باعث کاهش مصرف برق می‌گردد.

·مقاومت بالا در برابر عوامل طبیعی

از این نمایشگرهای در محیط بیرون استفاده می‌شود و برای بازدید بیشتر در محل‌های پر رفت و آمد نصب می‌شوند. ساختار تلویزیون‌های شهری به گونه‌ای است که در برابر عوامل محیطی همچون نور خورشید، اشعه فرابنفش، رطوبت و بارندگی از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهند. این موضوع سبب می‌شود که برای مدت طولانی بتوان از آن‌ها استفاده کرد. هزینه تعمیر و نگهداری از این تجهیزات نیز پایین است.

·نمایش تصویر با کیفیت بالا

قرارگیری صفحات LED در کنار هم سبب می‌شود که نمایشگری با کیفیت بالا پدید آید. شما می‌تواند از تلویزیون شهری برای تبلیغ موضوعات مختلفی بهره ببرید. برای نمایش تصویر و ویدیو این نمایشگرها می‌توان استفاده کرد.

·زاویه دید وسیع

ابعاد بزرگ این نمایشگرها امکان نمایش تصاویر را برای زوایای دید متعدد فراهم می‌کند. نحوه نصب تلویزیون شهری به گونه‌ای است که در ارتفاع بالایی قرار می‌گیرند. این موضوع سبب می‌شود که افراد نه تنها از زاویه روبه رو بلکه از زوایای متعدد قادر به استفاده از اطلاعات موجود بر نمایشگر باشند. بزرگ بودن ابعاد همچنین سبب می‌شود افراد از فواصل بسیار دور نیز به خوبی نمایشگر را مشاهده کنند.

·موجود بودن تمامی رنگ‌ها

در تلویزیون شهری شما با بسیاری از محدودیت‌های سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی دیگر مواجه نیستید. یکی از موارد به رنگ و محدودیت پخش در فرمت‌های مختلف مربوط می‌شود. در نمایشگرهای دیجیتال شما می‌توانید تصاویر و ویدیو‌هایی تمام رنگ پخش کنید. این موضوع سبب می‌شود جذابیت بصری تبلیغ دوچندان شود.

k;kl;l;lk;

‌ آیا تلویزیون شهری باعث افزایش فروش می‌شود؟

تبلیغ ارتباط مستقیمی با میزان فروش و سود در کسب و کار دارد. شما با تبلیغ کسب و کار و محصولات خودتان می‌توانید به سود زیادی دست یابید. راهکارهای مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که از بین آن‌ها تلویزیون‌های شهری کاربرد زیادی دارند. پویا و متحرک بودن تبلیغ این نمایشگر‌ها سبب می‌شود که افراد زیادی ترغیب به نگاه کردن به آن شوند.

این نمایشگر‌ها در مناطق پررفت و آمد شهر نصب می‌شوند و به همین سبب مورد توجه عده زیادی قرار می‌گیرند. تنظیم و تغییر برنامه پخش تبلیغات در این نمایشگر‌ها به سادگی امکان پذیر است. متنوع بودن محتواهای پخش شده سبب می‌شود که افراد اطلاعات به روزی دریافت کنند.

کیفیت و وضوح بالای تصاویر سبب می‌شود که تاثیر آن‌ها در افراد بیشتر شود. شدت نور این تلویزیون‌ها نیز به گونه‌ای است که تمامی نوشته‌های موجود در نمایشگر نیز به خوبی نمایش داده می‌شوند. همه این موارد سبب می‌شود که شناخت افراد از نحوه کسب و کار شما به خوبی صورت بگیرد. با داشتن اطلاعات دقیق اعتماد افراد به محصول و خدمات ارائه شده از شما بیشتر می‌شود و در نهایت شما می‌توانید به افزایش فروش دست یابید.

کاربرد تلویزیون‌های شهری

شما با استفاده از تلویزیون شهری می‌توانید به یک راهکار قدتمند در بازاریابی دسترسی داشته باشید. با تبلیغ شما در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می‌دهید. در دراز مدت هزینه صرف شده برای تبلیغ را چندین برابر می‌توانید به دست آورید. این نمایشگر‌ها حتی در محیط‌های سر بسته مثل سینما و سالن‌های همایش نیز کاربرد دارند. رزولوشن بالای تصاویر نمایش داده شده سبب می‌شود که کاربرد وسیعی داشته باشند. از جمله مراکز مورد استفاده از تلویزیون شهری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورزشگاه‌های دارای فضای باز
  • خیابان‌ها و میادین
  • فضای بیرون فرودگاه‌ها
  • آمفی‌تئاترها
  • سالن فرودگاه‌ها
  • سینماها
  • ورزشگاه‌های دارای فضای بسته

uyiyuiyui

سخن پایانی

از دیرباز بیلبوردها در سطح شهر برای تبلیغ و معرفی کسب و کارهای مختلف کاربرد داشتند. امروزه نمایشگرهای دیجیتال نقش پررنگی در این حوزه ایفا می‌کنند. مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی، تعویض آسان، تنوع در رنگ و محتوا و غیره از مواردی است که موجب محبوبیت این تلویزیون‌های شهری شده‌است. دیاکو ال ای دی با بیش از یک دهه در تولید انواع نمایشگر هایled  و تلویزیون شهری مشغول به فعالیت است، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت تلویزیون شهری آماده می توانید به وبسایت دیاکو مراجعه فرمایید و  همچنین با کارشناسان متخصص این مجموعه می توانید مشاوره بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها