0 تا 100 راه اندازی سوخاری کیلویی؛ تجهیزات مورد نیاز و مجوزهای ضروری

راه اندازی سوخاری کیلویی یک فرصت طلایی برای ورود به دنیای پر رقابت و جذاب کسب‌وکارهای غذایی است.

0 تا 100 راه اندازی سوخاری کیلویی؛ تجهیزات مورد نیاز و مجوزهای ضروری

برای موفقیت در این عرصه باید به‌طور کامل با جزییات و مراحل راه‌اندازی این کسب‌وکار مانند دریافت مجوز و تجهیزات مورد‌نیاز تهیه سوخاری‌های با‌کیفیت و لذیذ آشنا باشید. درک اهمیت مجوزها و دریافت آن‌ها، انتخاب یک مکان استراتژیک و تهیه لیست کاملی از تجهیزات مورد‌نیاز، مهم‌ترین قدم‌هایی است که برای راه‌اندازی سوخاری کیلویی باید بردارید. در این مقاله کلیه این مراحل را به‌طور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین اگر برای راه‌اندازی این کسب‌وکار جدید به یک چک لیست کامل از تجهیزات نگهداری، آماده‌سازی و تهیه سوخاری نیاز دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.  

اولین قدم برای راه‌ اندازی سوخاری کیلویی؛ دریافت مجوزهای مورد‌نیاز 
بدون شک اولین قدم برای هر کسب‌وکاری از جمله راه‌اندازی سوخاری کیلویی، دریافت مجوز یا مجوز‌های مورد‌نیاز است. با‌توجه‌به نوع کسب‌وکار، مجوزهای دریافتی نیز متفاوت خواهند بود. مثلا برای راه‌‌اندازی سوخاری کیلویی علاوه‌بر جواز کسب، به مجوز بهداشت نیز نیاز دارید. اولین و مهم‌ترین مجوز، پروانه بهداشت است. این مجوز توسط اداره بهداشت صادر می‌شود. به‌طورکلی مجوزهایی که باید دریافت کنید شامل موارد زیر خواهد بود: 
جواز کسب‌
مجوز بهداشت
مجوز مکان رستوران
مجوز برند رستوران 
مجوز سلامت کارکنان
مجوز فروشندگی
اگر برنامه‌ریزی برای پارکینگ مشتریان دارید باید نسبت به دریافت مجوز پارکینگ نیز اقدام کنید. برای نامگذاری سوخاری کیلویی و انحصاری کردن عنوان انتخابی دریافت مجوز برند رستوران را فراموش نکنید. بعد از دریافت کلیه مجوزها می‌توانید با خیال راحت به سراغ انتخاب مکان کسب‌وکار و خرید تجهیزات آشپزخانه بروید. 

1

قدم دوم؛ یک مکان مناسب برای راه‌اندازی سوخاری کیلویی انتخاب کنید
قبل از خرید تجهیزات و پر‌س‌وجو در مورد قیمت دستگاه سوخاری صنعتی، انتخاب مکان مناسب برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار سوخاری کیلویی اهمیت بسیاری دارد. دسترسی و قابلیت مشاهده، نقش بسزایی در موفقیتتان خواهد داشت. به‌عنوان مثال خرید یا اجاره مغازه در مکان پر رفت‌وآمد یا خیابانی که کسب‌وکارهای مشابه قرار دارند، به دیده شدن شما، افزایش تعداد مشتریانتان و در نتیجه بالا رفتن فروش کمک می‌کند. برای انتخاب یک مکان مناسب بهتر است به ویژگی‌های زیر توجه کنید: 
موقعیت جغرافیایی: سوخاری کیلویی باید در منطقه‌ای باشد که دسترسی به مشتریان هدف آسان باشد. مناطق پر تردد مانند نزدیکی بازارها، مراکز خرید، دانشگاه‌ها و محله‌های پرجمعیت گزینه‌ مناسبی هستند.
قابلیت دسترسی و مشاهده: مکان باید به راحتی قابل دسترس و مشاهده باشد. ویترین‌های بزرگ و تابلوهای جذاب در جذب مشتری موثر خواهند بود.
اندازه و چیدمان فضا: مکانی که انتخاب می‌کنید باید فضای کافی برای تجهیزات آشپزخانه، فضای نشیمن مشتریان (در صورت نیاز) و انبار مواد اولیه داشته باشد.
پارکینگ و دسترسی به حمل‌ونقل عمومی: دسترسی آسان به پارکینگ و حمل‌ونقل عمومی برای مشتریان و کارکنان نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. 
اجاره‌بها و هزینه‌های جانبی: باید فضایی را انتخاب کنید که با متناسب با بودجه شما باشد و توان پرداخت هزینه اجاره و هزینه‌های جانبی برق، آب و گاز را داشته باشید.  
امکان گسترش در آینده: زمانی‌که به دنبال خرید یا اجاره مکانی برای راه‌اندازی سوخاری کیلویی هستید به امکان گسترش کسب‌وکار در همان مکان در آینده نیز توجه کنید. این موضوع ممکن است بر تصمیم‌گیری شما موثر باشد.
در نهایت انتخاب هوشمندانه مکان، باعث می‌شود که به‌راحتی نسبت به خرید تجهیزات مورد‌نیازتان اقدام کنید. پاسخگویی مناسبی به نیازهای مشتریانتان داشته باشید. به‌این‌ترتیب از موضوعی مانند جابه‌جایی زودهنگام شما جلوگیری می‌شود. 
 
تهیه چک لیست تجهیزات سوخاری کیلویی و خرید تجهیزات 
بعد از دریافت مجوزهای لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکار سوخاری کیلویی و انتخاب مکان مناسب، اصلی‌ترین و تخصصی‌ترین کاری که باید انجام دهید، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات پذیرایی است. برای اینکه خرید سریع‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید، به تهیه یک چک لیست نیاز دارید. برای تهیه این چک لیست ابتدا درباره مشخصات هر محصول تحقیقات کرده و مدل و برند مورد‌نظرتان را در لیست مشخص کنید. به‌عنوان مثال یکی از بهترین سرخ‌کن‌های صنعتی برای تهیه مرغ سوخاری برند هنی پنی است. در جدول زیر با لیست تجهیزات مورد‌نیاز برای آشپزخانه سوخاری کیلویی و تجهیزات مورد‌نیاز برای سرو آشنا می‌شویم:

2

از این چک لیست می‌توانید به‌عنوان یک راهنمای اولیه برای راه‌اندازی سوخاری کیلویی استفاده کنید. البته بعضی سوخاری‌های کیلویی به صورت بیرون‌بر به مشتریان سرویس می‌دهند. در این موارد نیازی به خرید میز و صندلی و ظروف سرو غذا نخواهید داشت.  خرید تجهیزات مناسب برای یک سوخاری کیلویی اهمیت بالایی دارد. با انتخاب تجهیزات مناسب، سرعت خدمت‌رسانی به مشتریان و میزان کیفیت غذای تهیه شده افزایش می‌یابد. به‌این‌ترتیب خروجی بهتری خواهید داشت و سطح رضایت مشتریان بیشتر می‌شود. همچنین با انتخاب و خرید تجهیزات با‌کیفیت در کاهش هزینه‌های نگهداری نیز نقش دارد.  در نهایت سودآوری و درآمدتان در زمان کوتاهی افزایش می‌یابد. 

3

 
تجهیز آشپزخانه صنعتی سوخاری کیلویی را به البرز تجهیز بسپارید 
در این مقاله با ۰ تا ۱۰۰ راه اندازی سوخاری کیلویی و سه مرحله مهم دریافت مجوزها، انتخاب مکان مناسب و تجهیزات مورد‌نیاز برای این کسب‌وکار آشنا شدیم. مرغ سوخاری یکی از محبوب‌ترین فست‌فودها در سراسر دنیا است. با رعایت نکاتی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم در زمانی کوتاه می‌توانید درآمد بالایی کسب کنید. 
یکی از مهم‌ترین مراحل راه‌اندازی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، خرید تجهیزات با‌کیفیت است؛ زیرا شما هر روز برای سرویس‌دهی به مشتریان به این تجهیزات نیاز خواهید داشت. برای تهیه غذای با‌کیفیت و عرضه بهترین سرویس به مشتریان باید سراغ تجهیزات با‌کیفیت بروید. این دستگاه‌ها با برخورداری از تکنولوژی‌های پیشرفته، پاسخگویی مناسبی به نیازهای شما خواهند داشت. همچنین هزینه نگهداری و تعمیر این دستگاه‌‌ها پایین‌تر است. البرز تجهیز به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های ایرانی فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی میان صاحبان رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌ها شهرت و اعتبار بالایی دارد. برای خرید تجهیزات مورد‌نیازتان از برندهای ایرانی و خارجی و بررسی مشخصات آن‌ها می‌توانید به سایت البرزت تجهیز مراجعه کنید. 
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها