اتمام بازسازی تمام مدارس آسیب دیده در مناطق سیل زده تا مهر ۹۹

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در سیل اخیر کشور بیش از ۱۴۰۰ مدرسه تخریب شدند و تمام آنها تا مهر ۹۹ تحویل داده می‌شوند.

اتمام بازسازی تمام مدارس آسیب دیده در مناطق سیل زده تا مهر ۹۹

مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در همایش ملی خیرین مدرسه ساز که عصر امروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: ایران جز پهنه‌های سیل و زلزله خیز است، و همزمان با سیل ایران در آمریکا هم سیل به وقوع پیوست و آنها نتوانستند مدیریت بحران مناسبی داشته باشند.

وی بیان کرد: عمده آسیب به مدارس بر اثر آبگرفتگی و گل و لای وارد شده به بودند و خسارات سازه‌ای نداشتیم.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه ۱۴۸۰ مدرسه دچار آسیب شدند بیان کرد: کل رقم خسارات برای آسیب جزئی و ملی ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است و اغلب این مدارس دچار آسیب دیدگی پیش از این در لیست تخریب بودند. تا مهر ۹۸ برای مدارس کوچک و تا مهر ۹۹ برای مدارس بزرگ نیازهای حداقلی را برای دانش آموزان در نظر می‌گیریم و توصیه وزیر این است که به طور جهادی در بازسازی و نوسازی مدارس اقدام کنیم.

رخشانی مهر بیان کرد: در زلزله و سیل اخیر، مدرسه پایگاه امداد و نجات بود و همین عامل باعث شد برای راه اندازی مدارس از ۱۷ فروردین ماه به بعد مجبور به استفاده از کانکس شویم.

وی اضافه کرد: در سیل‌های امسال ۱۴۸۰ مدرسه آسیب دیده‌اند که شامل ۴۴۴ مدرسه لرستان، ۱۱۴ مدرسه خوزستان، ۳۲۴ مدرسه گلستان، ۱۸ مدرسه فارس، ۵۰ مدرسه ایلام، ۳۵۷ مدرسه همدان، ۲ مدرسه کرمانشاه، ۱۱۳ مدرسه چهارمحال و بختیاری و ۵۸ مدرسه مازندران است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از ۱۴۸۰ مدرسه آسیب‌دیده، ۲۱۰ مدرسه آسیب کلی و ۱۲۷۰ مدرسه آسیب کلی دیدند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکل مدارس سیل‌زده حل شود، ادامه داد: در زلزله کرمانشاه ۸۷ مدرسه تخریب شد که با کمک خیرین ساخت ۱۶۰ مدرسه آغاز شد و بخشی افتتاح شده و بخشی مهر امسال افتتاح می‌شود و تلاش می‌کنیم تا مدارس جدید در مناطق سیل‌زده هم مهر ۹۹ افتتاح شوند.

منبع: مهر

1981

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد