باران و باد در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم بارش باران در شمال و جنوب کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

باران و باد در نقاط مختلف کشور

صادق ضیاییان افزود:بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود.

وی در ادامه گفت: امروز (۲۲ شهریور) در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال و غرب هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه و شنبه (۲۴ و ۲۵ شهریور) بارش در سواحل شمالی و ارتفاعات البرز ادامه می‌یابد. یکشنبه (۲۶ شهریور)بارش پراکنده در سواحل و مناطق شمالی و شمال غرب ادامه خواهد داشت.

به گفته ضیاییان طی پنج روز آینده وزش باد شدید همراه با گردوخاک در نوار شرقی، برخی مناطق مرکزی کشور و طی سه روز آینده گردو غبار در جنوب غرب و غرب کشور ادامه خواهد داشت. 

وی اضافه کرد: طی پنج روز آینده دریای خزر، شرق عمان و روزهای پنجشنبه و جمعه نیمه غربی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۳ شهریور ماه) صاف تا نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌ جمعه (۲۴ شهریور ماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا ( ۲۲ و ۲۳ شهریورماه) اهواز با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ و ۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد