برای سه شنبه و چهارشنبه؛

مدارس کاشان و آران و بیدگل غیر حضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با مصوبه کمیته اضطرار استان، چهاردهم و پانزدهم آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در کاشان و آران و بیدگل غیرحضوری است.

مدارس کاشان و آران و بیدگل غیر حضوری شد

منصور شیشه فروش اظهار داشت: باتوجه به وقوع پدیده وارونگی دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها، چهاردهم و پانزدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش صرفاً در شهرهای کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی تعطیل است.

وی تصریح کرد: مادران شاغل در ادارات که دارای فرزند دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان ابراز داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی دو شهرستان هم موظف است به صورت مستمر با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد قانونی نماید و محیط زیست و سایر ارگان‌ها نیز بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: از تمامی شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان از حضور در سطح شهر خودداری و در صورت حضور ضروری از ماسک‌های N95 استاندارد استفاده کنند چرا که تردد در هوای آلوده سلامت این افراد را به خطر می‌اندازد.

دانشگاه‌های کاشان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تعطیل نخواهد بود

شیشه فروش خاطرنشان کرد: غیرحضوری بودن فعالیت مراکز صرفاً برای مدارس آموزش و پرورش دو شهر کاشان و آران و بیدگل بوده و دانشگاه و مراکز عالی آموزشی در روزهای چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت حضوری دایر خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: مدارس بخش‌های تابعه دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل نیز در دو روز ذکر شده به صورت حضوری است.

منبع: مهر
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد