افزایش آلودگی هوای کلانشهرها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آلودگی هوا در کلانشهرهای صنعتی، ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی روز جمعه (اول دی) و بارش برف و باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

افزایش آلودگی هوای کلانشهرها

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۸ آذر) تا جمعه (اول دی) در غالب مناطق کشور جو پایداری حاکم است که در کلانشهرهای صنعتی سبب تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد همچنین طی روز چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز ابرناکی، بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه (۲ دی) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید، در مناطق جنوبی رعد و برق، در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ آذر) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز پنجشنبه (۳۰ آذر) صاف تا کمی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۹- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد