وحدت کلمه، عامل قدرت جریان انقلابی

جریان های سیاسی انقلابی حقیقی، جریانهایی هستند که بر اساس اصول حقه اسلام و در چارچوب معارف تشیع اقدام به کنش سیاسی می کنند از لوازم و نقاط بارز نشان دهنده صلاحیت و خلوص جریان انقلابی، شناخت منش و مشی رهبری و حرکت منطبق بر این مسیر است.

وحدت کلمه، عامل قدرت جریان انقلابی

حسین رحمانی مهر، دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان قزوین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

جریان های سیاسی انقلابی حقیقی، جریانهایی هستند که بر اساس اصول حقه اسلام و در چارچوب معارف تشیع اقدام به کنش سیاسی می کنند از لوازم و نقاط بارز نشان دهنده صلاحیت و خلوص جریان انقلابی، شناخت منش و مشی رهبری و حرکت منطبق بر این مسیر است. براساس این فراز از زیارت عاشورا "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" جریانهای سیاسی که خود را انقلابی میدانند باید در قالب فضای سلم و ولایت، به نقد و انتقاد درون گفتمانی بپردازند و هر شخص حقیقی یا حقوقی که نسبت به اشخاص همسپاه شیعه با حقد و حرب برخورد کند رفتاری خارج از چارچوب تشیع انجام داده است.

درک صحیح فضای جامعه جهانی و همچنین فضای کشور از لوازم قطعی کنش سیاسی صحیح است و هر نیروی انقلابی که نیروهای جبهه انقلاب یا جریانهای انقلابی را مورد حرب قرار بدهد یا درک صحیحی از فضای سیاسی جامعه جهانی ندارد یا دشمنان را نمی شناسد و یا چارچوبهای کنش سیاسی تشیع را درک نکرده است و در هر صورت به طور قطع شناخت صحیحی از مشی رهبری نداشته و اگر هم شناخت داشته عمل صحیح و منطبق با منش و مشی رهبری انجام نداده است و این موضوع در شرایط حساس کنونی ذنب عظیمی است که نه تنها گریبان خود آن شخص یا جریان را خواهد گرفت بلکه تبعات اینگونه رفتارهای خارج از چارچوب تشیع و ولایت منجر به ضرر و زیان به فضای عمومی و اعتماد ملی خواهد شد.

لازم به ذکر است که فضای نقد با فضای حرب متفاوت است. نقد در جهت اصلاح امور و با حفظ شان و کرامت منقود و در فضای سلم انجام میشود ولی حرب در جهت تخریب و ریشه کنی طرف مقابل است. نتیجه نقد، اصلاح و ایجاد قدرت و نتیجه حرب، فساد و ایجاد ضعف است.

fgfgf

لذا از همه اشخاصی که در این عرصه حساس در حال کنش سیاسی انقلابی هستند دعوت می کنیم براساس چارچوبهای کنش سیاسی در اسلام و تشیع و ولایت، و در جهت ایجاد فضای سیاسی به نفع مردم و نظام، به اقدامات سیاسی خود بپردازند تا بتوانیم شاهد ایرانی قوی و جریانهای انقلابی با قدرت بیشتر باشیم.

امروز مطالبه رهبری عزیز انقلاب و مطالبه تمام مردم ایران عزیز، حفظ وحدت و تشخیص مرزبندی ها است در سطوح مختلف فراملی، ملی، و منطقه ای است. لذا اشخاصی که بتوانند این مرزبندی ها را با دقت شناسایی کرده و رفتاری منطبق با مشی رهبری از خود بروز دهند می توانند به حمایت مردم در عرصه انتخابات و سایر عرصه ها امید داشته باشند. چه بخواهیم چه نخواهیم اگر کنش ما منطبق با کنش صحیح نباشد دچار ضعف خواهیم شد و عموم مردم ایران این ضعف را درک خواهند کرد. و از طرف دیگر اگر اشخاص و جریانهای انقلاب براساس معارف تشیع و رهنمودهای رهبری و فارغ از منافع شخصی و جریانی و با قلبی سلیم در عرصه سیاست انقلابی حاضر شوند طبیعتا خداوند نیز قلوب امت را به ایشان متوجه خواهد کرد.

لذا به جریانهای انقلابی در تهران خصوصا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب (شانا) ، شورای وحدت نیروهای انقلاب، و ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) توصیه می شود در جهت تامین مطالبه به حق رهبری فرزانه انقلاب و مردم شریف ایران و برای ایجاد فضای سلم در جبهه انقلاب، یک یا چند نامزد گام دومی انقلابی که مسلط به منظومه فکری امامین انقلاب و توانمند در ایجاد همگرایی و نقدپذیری و تقریب قلوب هستند را بصورت مشترک و نمادین در لیستهای خود به جامعه معرفی نمایند.

 

والسلام علی من التبع الهدی

حسین رحمانی مهر

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی و دبیر جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان قزوین

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد