کاهش ساعت کاری ادارات در ۷ شهرستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از شدت گرفتن سرعت باد‌های ۱۲۰ روزه و تشدید بارش‌های موسمی در نیمه جنوبی در استان خبر داد.

کاهش ساعت کاری ادارات در ۷ شهرستان

بنابر تصمیم مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و کارگروه اضطرار آلودگی هوا، به دلیل وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگرد‌ها فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های ۷ شهرستان زاهدان، میرجاوه، زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز یکشنبه مورخ ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح آغاز و با سه ساعت تعجیل راس ساعت ۱۰ به پایان می‌رسد و کاهش ساعت کاری از طریق دورکاری جبران می‌گردد.

همچنین مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، از شدت گرفتن سرعت باد‌های ۱۲۰ روزه و تشدید بارش‌های موسمی در نیمه جنوبی در استان خبر داد.

 

محسن حیدری اظهار کرد: وزش باد شدید و گرد و خاک از امروز یکشنبه تا پیش از ظهر سه‌شنبه (۲۸ تا سی‌ام مرداد) برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود. در این مدت احتمال افزایش غبار و وزش باد نسبتاً شدید برای زاهدان و مناطق شرقی استان وجود دارد.

وی افزود: از شنبه تا دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ مرداد) برای نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان‌های سرباز، راسک، قصرقند، نیکشهر، لاشار، مهرستان، ایرانشهر، بمپور و فنوج رخداد رگبار و رعد و برق به همراه باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ادارات را تعطیل کنید و به آنها حقوق بازنشستگی بدهید کل کسر بودجه ها رفع میشود و آب از آب تکان نخیخورد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد