فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش وقوع سرقت را داشتیم و افزایش کشفیات سرقت نیز تا ۱۶ درصد رشد داشت.

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در غرب استان تهران

سردار عزیزی با تبریک هفته فراجا در باره اقدامات و عملکرد فرماندهی غرب استان تهران گفت: در طول ۶ ماه گذشته در حوزه سرقت که از دغدغه های مردم و مورد تاکید فرماندهی بود، در راستای کاهش، اقدامات خوبی صورت دادیم و نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش وقوع سرقت را داشتیم و افزایش کشفیات سرقت نیز تا ۱۶ درصد رشد داشت.

وی افزود: خرده فروشان مواد مخدر، معتادان، مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر از دیگر دغدغه هاست که در این راستا بالغ بر ۴۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۶ ماه نخست سال کشف کردیم.

به گفته وی، دستگیری خرده فروشان نیز ۲۵ درصد افزایش داشته و ۹۳۰۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ ها اعزام شدند و بالغ بر ۷۱ درصد افزایش آمار را داشتیم.

عزیزی از تلفات جاده ای هم آماری ارائه کرد: نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد کاهش تلفات را شاهد بودیم و از مردم می خواهیم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند ولی به علت اقدامات مثبت مردم و پلیس، تا ۲۶ نفر نسبت به سال قبل با کاهش تلفات رو به رو بودیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئله دیگر حضور اتباع غیر مجاز است و در این راستا غرب استان تهران مستثنی نیست و از ابتدای سال شناسایی و ساماندهی و اعزام به اردوگاه ها و بازگشت به کشور افغانستان برای اتباع غیرمجاز اتفاق افتاده است. این اقدامات نسبت به سال قبل تا ۷۵ درصد اتفاق افتاده و برای تکمیل این پرونده، سراغ اصناف هم رفته ایم و در صورت تخلف، پرونده قضایی تشکیل می شود. البته نیاز داریم ساماندهی کلی صورت گیرد و افراد مجاز هم مدارک به روز را دریافت نمایند.

عزیزی در خاتمه سخنان خود در رادیو گفتگو اظهار کرد: پلیس فتا فضای مجازی را نیز به صورت مداوم رصد می کند و مجرمان شناسایی می شوند. همچنین در حوزه کشفیات ۱۱۰ درصد منجر به کشف شده است .

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این خبرغرب ینی چی چی میخا بگی توشرق چی یاملت آویزون زن ومادروپدریاپیرمجردوبیکارومنفعل شدن

  • ناشناس
    0

    دروغ گویان تاریخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد